וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:1 במקום 0:2: שופט הווידאו גרם לפארסה בסופרקאפ ההולנדי

בהולנד מתקשים להירגע מההתערבות של שופטי הווידאו שהובילה לפסילת שער של פיינורד ומתן פנדל שנוצל לוויטסה. שופט המשחק: "יש למצוא דרך להסביר לקהל את האירועים. זה ימנע בלבול"

פיינורד,. Gettyimages, GettyImages
פיינורד,/GettyImages, Gettyimages

אירוע מוזר שהתרחש אמש (שבת) במהלך משחק הסופרקאפ בהולנד מעלה שוב לדיון את הנחיצות בשימוש במצלמות במהלך המשחקים. במשחק עצמו ניצחה פיינורד את ויטסה 2:4 בדו קרב פנדלים כשבתום הזמן החוקי הייתה התוצאה 1:1.

האירוע המדובר התרחש בדקה ה-58 במצב של 0:1 לפיינורד. קשר ויטסה קרים אל אחמדי הוכשל ברחבה אך השופט לא הצביע על הנקודה הלבנה ונתן למשחק להימשך. פיינורד יצאה להתקפה משלה וכבשה מרגלי ניקולאי יורגנסן הדני.

בשלב הזה התערבו שופטי הווידאו ולאחר שהשופט בחן את ההילוך החוזר של העבירה ברחבה הוא ביטל את השער לזכות פיינורד וקבע כדור עונין מ-11 מטרים לזכות ויטסה. כדור זה נוצל ובמקום 0:2 לפיינורד התוצאה על הלוח הראתה על 1:1.

השופט דני מקקלי סיפר על האירועים מנוקדת מבטו ואמר: "הייתה התנגשות ברחבה של פיינורד, הרגשתי שלא הייתה עבירה והעוזר שלי אותת לי שהיה שם נבדל ולכן נתנו למשחק להמשיך. בינתיים השופט וידיאו אמר לי שיש לו זווית יותר טובה ושהוא בודק את זה ושנראה לו שיש הכשלה. בשלב הזה הפסקתי את המשחק והשער שכבשה פיינורד לא היה רלבנטי יותר".

עוד בנושא
חסן סליהמידז'יץ': "מה שחשוב הוא ששוב שיחקנו כמו באיירן מינכן"
מכבי תל אביב - מכבי נתניה: ג'ורדי שוב ישחק עם המחליפים, דני עמוס ייעדר

השופט נשאל מה ניתן לעשות כדי למנוע בלבול בקרב השחקנים והקהל ועל כך השיב: "אני חושב שצריך למצוא דרכים כדי להסביר לקהל כמה שיותר מהר מה קורה. אני חושב שאם יתרחשו מקרים כאלו בעתיד, הקהל יהיה כבר מוכן לזה וכך יהיה פחות בלבול".

מאמן פיינורד ג'ובאני ואן ברונקהורסט היה מפוייס והכריז: "נכון שנגרם קצת בלבול, אבל הווידאו הוכנס למשחק כדי למנוע טעויות. נכון שבאותו הרגע ההחלטה הייתה מאוד רעה עבורנו, אבל בסופו של דבר הכול הסתדר מבחינתנו".

  • עוד באותו נושא:
  • פיינורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully