וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן סליהמידז'יץ': "מה שחשוב הוא ששוב שיחקנו כמו באיירן מינכן"

המנהל הספורטיבי החדש של הבווארים היה מרוצה אחרי הניצחון בפנדלים מול דורטמונד בסופרקאפ הגרמני ששם קץ לרצף הפסדים בהכנה. פטר בוס זעם: "כשמובילים שתי דקות לסיום – חייבים לנצח"

חסן סליהמידז'יץ', קרלו אנצ'לוטי, באיירן מינכן,. gettyimages, GettyImages
"כשהעונה תתחיל, נהייה שם". סליהמידז'יץ' ואנצ'לוטי/GettyImages, gettyimages

באיירן מינכן זכתה אמש (שבת) בסופרקאפ הגרמני אחרי ניצחון בפנדלים 4:5 על בורוסיה דורטמונד. במשחק עצמו החניכים של פטר בוס הובילו פעמיים, אבל באיירן השוותה בדקה ה-90 כדי לכפות 2:2 ודו קרב בפנדלים שהסתיים בניצחונה.

התואר הראשון של הבווארים הגיע אחרי כמה תבוסות כואבות במשחקי הכנה, בין היתר למילאן ולליברפול. "כמובן שהתואר הזה חשוב ואני מרוצה", אמר מאמן באיירן קרלו אנצ'לוטי בסיום. האיטלקי הוסיף: "הטרום עונה שלנו לא הייתה טובה, אבל לא צריך להיות מודאג. כשהעונה תתחיל, אנחנו נהיה שם".

עוד בנושא
העברות בעולם: אמרה מור סיכם באינטר, מריו למינה עובר לסאות'המפטון
דני אלבס טוען: לא הצעתי לניימאר לעבור לפ.ס.ז', זה הוא שהציע לי לבוא

המנהל הספורטיבי החדש של באיירן חסן סליהמידז'יץ' הוסיף: "הקבוצה הראתה אופי וחזרה מפיגור פעמיים. קיימנו המון שיחות עם המאמן והשחקנים בימים האחרונים. אנחנו באיירן מינכן ולא יכולים להרשות לעצמנו כל כך הרבה הפסדים. מה שחשוב היום הוא ששיחקנו שוב כמו באיירן מינכן".

בדורטמונד מטבע הדברים שררה אכזבה גדולה מאובדן התואר ליריבה המושבעת. המאמן החדש של דורטמונד פטר בוס נשמע עצבני בסיום כשהכריז: "אני לא מרוצה. כשאתה מוביל שתי דקות לסיום אתה חייב לנצח ולא עשינו את זה. הובלנו שלוש פעמים, אפילו בדו קרב הפנדלים. אם נשחק את המשחק שלנו ולא נאבד כדורים נוכל להקשות על באיירן במהלך העונה. אבל אם נאבד כדורים כמו שהיה בחלק השני של המשחק נשים על עצמנו לחץ גדול ומיותר".

פטר בוס, בורוסיה דורטמונד,. Gettyimages, GettyImages
"אסור לאבד הרבה כדורים". בוס/GettyImages, Gettyimages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully