וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי נתניה: דני עמוס סובל משטף דם בלבד

6.8.2017 / 13:38

אנחת רווחה אצל העולה החדשה, שחששה כי השוער סובל מקרע בשריר. אלקסלסי יחליפו. ג'ורדי קרויף יעניק מנוחה לשחקני ההרכב והותיר מחוץ לסגל את ייני, בן חיים וקיארטנסון (19:00, 5+ לייב)

שוער מכבי נתניה, דני עמוס. יוסי ציפקיס
אנחת רווחה. עמוס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב צפויה לעלות היום (ראשון, 19:00, 5 + לייב) בגביע הטוטו מול מכבי נתניה בהרכב זהה לזה שפתח מול בני יהודה במפעל לפני כשבוע. נראה שהמאמן ג'ורדי קרויף גם יעלה במערך דומה עם שלושה בלמים. קרויף ייתן מנוחה למרבית השחקנים שפתחו מול פאניוניוס ביום חמישי, ורשמו את הניצחון 0:1 ביוון שהעלה את הקבוצה לשלב הפלייאוף בליגה האירופית. ההולנדי החליט להשאיר מחוץ לסגל את שרן ייני, טל בן חיים ווידאר קיארטנסון כדי שיתאוששו טוב מהמאמץ הפיזי שהושקע באתונה.

הרכב משוער מכבי תל אביב: טננבאום, דור פרץ, פיליפנקה, גולדברג, ריקן, מרסלו, אליאל פרץ, אזולאי, יחזקאל, יונתן כהן, ברק יצחקי.

אנחת רווחה במכבי נתניה אחרי בדיקות האולטראסאונד שנערכה היום לשוער דני עמוס. השוער לא סובל מקרע בשריר אלא רק משטף דם בשריר וזמן ההחלמה יהיה קצר יותר. את מקומו של עמוס הערב במשחק גביע הטוטו ימלא שוער המשנה גולן אלקסלסי. יתר השחקנים שיפתחו הערב צפויים להיות זהים לאלה שפתחו מול מכבי פתח תקווה ביום רביעי האחרון. הבלם הגרמני טום הויבך עדיין לא יהיה בסגל ובנתניה רוצים לתת לו זמן להתאקלם. דיא סבע צפוי לקבל דקות במשחקים הבאים אחרי שהחלים מפציעתו והחל להתאמן בצורה מלאה עם יתר השחקנים.

הרכב משוער מכבי נתניה: אלקסלסי, כחלון, גולדנברג, תירם, צעירי, אולסק, גלזר, מוחמד, אברהם, ערן לוי, שרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully