וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיניקס מוכנה להציע את אריק בלדסו, דרגאן בנדר ובחירת דראפט על קיירי אירווינג"

בארה"ב מדווחים שהסאנס לא מוכנים לוותר על דווין בוקר וג'וש ג'קסון, ומעדיפים עסקה חלופית. דוק ריברס איבד את סמכויותיו בהנהלה וישמש כמאמן לוס אנג'לס קליפרס בלבד

עריכה: מתן חדד

בשבוע האחרון נפוצו שמועות בארצות הברית לפיהן קליבלנד תדרוש מפיניקס את דווין בוקר או ג'וש ג'קסון בטרייד אפשרי על קיירי אירווינג, אולם הסאנס לא מעוניינים לוותר על שני השחקנים הצעירים המבטיחים ביותר שלהם. אז את מי הם כן יהיו מוכנים לשלוח לסגנית האלופה בתמורה לרכז המצוין?

על פי דארן וולפסון מ-ESPN, "פיניקס לא תציע את ג'וש ג'קסון, אריק בלדסו ובחירת הדראפט של מיאמי. שמעתי שהם כן מוכנים להציע את בלדסו, בחירת הדראפט ודרגאן בנדר".

באתר Cleveland.Com סקרו את ארבע הקבוצות בהן אירווינג הודיע שהוא מעוניין לשחק - ניו יורק, מינסוטה, סן אנטוניו ומיאמי, בניסיון להבין מי מהן מסוגת להעניק לקאבס תמורה ראויה. "אנדרו וויגינס יצטרך להיות במרכז עסקה עם מינסוטה", נכתב, "לא בטוח שהוולבס מעוניינים בכך. אם הוא לא ייכלל ובקארל אנתוני טאונס אסור לגעת, קשה לראות עסקה. ג'ף העובדה שאי אפשר להעביר את ג'ף טיג עד ה-15 בדצמבר מקשה. זה לא נראה כמו שידוך".

אשר לניקס, "טרייד לא יהיה קל. על פורזינגיס הניקס לא יוותרו, המטרה שלהם היא לשלב אותו עם אירווינג. על פי דיווחים, כרמלו לא יוותר על סעיף הווטו שלו כדי להסכים לטרייד לקליבלנד, בין אם הקאבס בכלל רוצים אותו. אז איזו עסקה הגיונית? הבחירה השמינית פרנק ניליקינה, קורטני לי ו-ווילי הרננגומס? זה כנראה לא מספיק. העניין של אירווינג בניקס הגיוני. טרייד בין שתי הקבוצות - פחות".

למיאמי, כך על פי הכתבה, "אין את מה שקליבלנד מחפשת. הקאבס רוצים כוכב צעיר ועולה, רצוי אחד שנמצא בחוזה רוקי, וג'סטיס ווינסלו לא מעניין מספיק. לזרוק פנימה את גוראן דראגיץ' בן ה-31 יעזור קצת, אבל זה לא מספיק. תשכחו מבחירות דראפט - ההיט לא יכולים לשלוח בחירות סיבוב ראשון עד 2023".

גם הסיכוי של סן אנטוניו להרכיב עסקה לא נראה מאוד גבוה. "קליבלנד בוודאי תרצה יותר מלמרכוס אולדריג'. בואו נגיד שהקאבס ירצו, מסיבה מסוימת, קו קדמי של לאב ואולדריג', סן אנטוניו תצטרך להמתיק את העסקה עם כמה בחירות דראפט, דז'ונטה מורי ודני גרין. האם זה מספיק?"

עוד בנושא:

אירווינג מעכב את הטרייד: לא מוכן להתחייב לאף קבוצה לטווח ארוך
מייקל ג'ורדן: "לברון ג'יימס לא גדול יותר מקובי בריאנט"
דיווח: ה-NBA חקרה את מעורבתו של לברון ג'יימס בסוכנות שחקנים

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס מול קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
קשה למצוא טרייד שעובד. אירווינג/רויטרס

* ב-ESPN מדווחים הערב שדוק ריברס יאבד את הסמכויות הניהוליות שלו, וישוב לשמש כמאמן בלבד בלוס אנג'לס קליפרס. עד כה הוגדר המאמן גם כנשיא לענייני כדורסל, תפקיד אותו הוא יאבד ללורנס פרנק. השניים ימשיכו לעבוד בשיתוף פעולה, אך סטיב באלמר הדגיש: "לנהל מועדון ולאמן אותו הן שתי עבודות שונות לגמרי. כדי להיות הכי טובים שאנחנו יכולים להיות ולהילחם על האליפות, אנחנו צריכים שני אנשים שונים. צריך להיות שיח בריא בין שני אנשים עצמאיים.

* לוק באביט חתם לשנה באטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully