וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג מעכב את הטרייד: לא מוכן להתחייב לאף קבוצה לטווח ארוך

פיניקס שהוזכרה כמועמדת עיקרית לקבל את רכז הקאבס בטרייד רוצה לקבל הבטחה עתידית, אך הוא נחוש "להשאיר את האופציות פתוחות". קרי מסביר את הסרטון שלועג ללברון, פורזינגיס משנה גישה עם הניקס

עריכה: מתן חדד

ברחבי ה-NBA סיקרו בהרחבה את הסרטון בו סטפן קרי נראה מחקה את לברון ג'יימס כשקיירי אירווינג צופה מהצד בהנאה, אולם כוכב גולדן סטייט מכחיש. הלילה (בין חמישי לשישי) הוא הגיב לראשונה לקטע הווידאו הקצר, שצולם במהלך חתונתו של האריסון בארנס והועלה לרשת על ידי שחקן קליבלנד בעבר ברנדן הייווד (שרמז באינסטגרם על כך שהסרטון הוא אכן התגרות בלברון).

בסרטון קרי נראה רוקד בצורה שבאופן מחשיד דומה מאוד לריקוד שלברון העלה לאינסטגרם כמה ימים קודם לכן. אבל לטענתו, זה היה מקרי לחלוטין. "לא ידעתי שצילמו אותי, אבל בכל מקרה זה שום דבר. רואים רק 20 שניות וזה לא משקף את כל מה שקרה שם ואת מה שניסיתי לעשות".

עוד בנושא:

סטפן קרי חיקה את לברון ג'יימס והצחיק את קיירי אירווינג
מייקל ג'ורדן: "לברון ג'יימס לא גדול יותר מקובי בריאנט"
"ה-NBA חקרה את מעורבתו של לברון בסוכנות שחקנים"

קרי אמר ש"צפיתי בסרטון של לברון לפחות פעמיים ביום מאז שהוא עלה לרשת, בגלל שזה השיר האהוב עליי בעולם כולו. הוא הפך את השיר לפופולרי בזכות הווידאו הזה, אז עכשיו בכל פעם שאני שומע אותו, אני חושב רק על הריקוד הזה. אפילו עשיתי אותו כמה פעמים בבית, מול אשתי והילדים". לטענתו, הנוכחות של אירווינג לצידו בזמן הריקוד "הייתה מקרית לחלוטין".

בכל הנוגע לאירווינג ולבקשת הטרייד מקליבלנד, עדיין אין שום דבר חדש. הקאבס, כך נראה, מנתבים את מירב המאמצים למגעים מול פיניקס, אולם דווקא התנהלותו של אירווינג היא זו שמעכבת את העסקה. על פי דיווח ב-Cleveland.com, הסאנס דרשו מאירווינג להתחייב בעל פה על כך שיחתום על חוזה חדש כדי להישאר באריזונה גם מעבר לשנתיים שנותרו לו בחוזה הנוכחי. אולם אירווינג "לא מעוניין להתחייב לטווח ארוך בפני אף קבוצה, תהא אשר תהא. הוא רוצה להשאיר את כל האופציות פתוחות".

קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
לא בנוי למחויבות. אירווינג/AP

עוד חדשות NBA

* חוסר הוודאות בניקס סביב כרמלו אנתוני וגם סביב קריסטאפס פורזינגיס נמשך: אנתוני, שמוזכר כמועמד לעבור ליוסטון בטרייד, התראיין הלילה לכלי התקשורת המקומיים ואמר ש"השנה האחרונה הייתה רכבת הרים. אני חייב למצוא שלווה עם עצמי בסיטואציה שאני נמצא בה. חייב למצוא אושר שוב, כי קצת איבדתי אותו בתקופה האחרונה. לא יודע אם זה יהיה בניקס או בקבוצה אחרת".

לעומתו, פורזינגיס דווקא משנה כיוון ונראה שהוא מתכנן להישאר בתפוח הגדול שנים רבות. "קשה בניו יורק, אבל המסע שלי רק בתחילתו ואני מקווה להישאר כאן כל הקריירה ולעשות משהו גדול", אמר שחקן הפנים הלטבי, שרק לפני כמה חודשים הבריז מפגישת סיכום העונה עם ראשי הניקס והראה סימנים ברורים של אי שביעות רצון. "עבורי ניו יורק היא בית, ואני מקווה שגם כרמלו רואה את זה ככה. יש לי עדיין כל כך הרבה מה ללמוד ממנו, אהיה מאושר אם הוא ימשיך לשחק לצידי, למרות שבסופו של דבר זה ביזנס, וזה לא בשליטתי".

* חדשות טובות לפילדלפיה: ג'ואל אמביד סיפר אמש כי הוא נמצא בשלבי התאוששות מתקדמים מהפציעה שלו (בגללה נעדר מהמגרשים מאז חודש מרץ), וכי "אהיה מוכן לשחק כבר בפתיחת האימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully