וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'ורדן: "לברון ג'יימס לא גדול יותר מקובי בריאנט"

השחקן הטוב בהיסטוריה ענה על שאלות ילדים במחנה כדורסל שהעביר: "5 אליפויות מנצחות 3". וגם: הרגע הגדול בקריירה שלו, השחקן שהכי היה קשה לשמירה והאם יכול היה לשחק ב-NBA בגילו?

עריכה: מתן חדד

במהלך אחד ממחנות הכדורסל שהעביר, ענה מייקל ג'ורדן על שאלות מהילדים אותם הדריך. הכדורסלן הגדול בכל הזמנים סיפק לא מעט ציטוטים מעניינים, אך המעניין ביותר ככל הנראה הגיע כשנשאל האם הוא מדרג את לברון ג'יימס כשחקן גדול יותר מקובי בריאנט. "לא", השיב MJ. "יש משהו בזה שחמש אליפויות מנצחות שלוש אליפויות. יכול להיות שהוא יהיה טוב יותר, אבל קובי זכה בחמש אליפויות, לברון בשלוש".

במהלך סשן השאלות והתשובות, נשאל ג'ורדן הוא חושב שהוא טוב יותר מקובי בריאנט, והשיב, מחויך: "קובי הוא כמו אח קטן, אז ברור שכן. הוא גנב את כל המהלכים שלי, אבל אני לא גנבתי אף מהלך שלו".

כשהתבקש לבחור את הרגע המועדף עליו בקריירה נזכר בקרוס-אובר האיקוני מול שחקן יוטה, בריון ראסל, במשחק השישי של גמר 1998: "זה כמו לשאול הורה מי הילד המועדף עליו. אם הייתי צריך לבחור אחד, זו כנראה היתה הזריקה האחרונה, בסדרת הגמר מול יוטה".

עוד בנושא:

מייקל ג'ורדן: "הייתי מנצח את לוואר בול גם על רגל אחת"
דיווח: ה-NBA חקרה את מעורבתו של לברון ג'יימס בסוכנות שחקנים
צפו: סטפן קרי חיקה את לברון ג'יימס והצחיק את קיירי אירווינג

שחקן שיקגו בולס מייקל ג'ורדן. GettyImages
"קובי גנב את כל המהלכים שלי, אבל אני לא גנבתי אף מהלך שלו"/GettyImages

ג'ורדן חגג בפברואר האחרון את יום הולדתו ה-54. כשנשאל האם הוא עדיין יכול לשחק ב-NBA בגילו, אמר: "לא, אני די בטוח שלא אעמוד בקצב".

ומה עוד? השחקן עליו הכי היה לו קשה לשמור היה אייזאה תומאס ("כנראה אחד הרכזים הגדולים בהיסטוריה"), שחקן ה-NBA האהוב עליו כילד היה דייויד תומפסון, שחקן ה-NBA הטוב בליגה כעת הוא לברון ג'יימס, למרות הכל, החבר הכי טוב לקבוצה הוא סקוטי פיפן ("ואם לא הוא אז ג'ון פקסון או טוני קוקוץ'"). ולבסוף, מה דעתו על המעבר של קווין דוראנט לגולדן סטייט? "הוא היה שחקן חופשי, ושחקן חופשי יכול ללכת לאן שהוא רוצה. האם אני הייתי עושה את זה? כנראה שלא. אבל יש לו זכות לעשות מה שהוא רוצה. אני מאחל לו את הטוב ביותר".

עוד באותו נושא

מייקל ג'ורדן: "הייתי מנצח את לוואר בול גם על רגל אחת"

לכתבה המלאה

צפו בקטע המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully