וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סטפן קרי חיקה את לברון ג'יימס והצחיק את קיירי אירווינג

כוכב גולדן סטייט שחזר את ריקוד חדר הכושר של קינג ג'יימס בחתונה של האריסון בארנס לשמחתו של רכז קליבלנד. וגם: צפו בכישורי האימון של לברון ובשיתוף הפעולה הראשון של הארדן ופול

עריכה: מתן חדד

בשבוע הבא יצוין חודש לרגע בו קיירי אירווינג ביקש לעזוב את קליבלנד ולברון ג'יימס, והקאבס עדיין מחפשים אחר הטרייד המושלם. בינתיים, הרכז של סגנית האלופה ביקר בסוף השבוע החולף בחתונה של האריסון בארנס, אך עושה רושם שגם שם הוא לא יכול היה לברוח מהצל של לברון.

במהלך הערב, חיקה סטפן קרי את ריקוד חדר הכושר של ג'יימס, אותו העלה לאינסטגרם בחודש שעבר. אירווינג לא היה יכול לעצור את עצמו, וצחק מהחיקוי המוצלח:

עוד בנושא:

דיווח: קליבלנד תסכים להעביר את אירווינג לפיניקס בתמורה לבלדסו וג'קסון
פתרון קסם: לוס אנג'לס לייקרס הם המנצחים הגדולים של הקיץ
דיווח: מיאמי הציעה לקליבלנד את ווינסלו ודראגיץ' בתמורה לאירווינג

חלק מכלי התקשורת בקליבלנד כבר לא יכולים לחכות לעזיבה של קיירי. תראו את הפרסומת הזאת, של ערוץ החדשות FOX 8:

ומה קורה עם לברון עצמו? כוכב סגנית האלופה בילה את סוף השבוע שלו בלאס וגאס, שם התאמן עם מספר שחקנים, בין היתר חברו החדש לקבוצה דרק רוז, ומי שאולי יצטרף אליהם בטרייד על אירווינג, אריק בלדסו. ג'יימס ניצל את הזמן כדי לאמן את הקבוצה של בנו, לברון ג'יימס ג'וניור בן ה-12, ומה נגיד - נראה שהוא כבר מוכן להיות מאמן במשרה מלאה.

גם טריסטן תומפסון ניסה לעזור, אך לשווא: הקבוצה של לברון ג'וניור הפסידה 54:51.

* אלן אייברסון שוב לא הגיע למשחק של קבוצתו בליגת ה-3 על 3, הפעם בדאלאס, לאחר שהבריז באופן דומה במשחק בפילדלפיה. "לא הכינו אותנו לכך. נתחיל בחקירה ולאחר מכן נשחרר הצהרה רשמית", נמסר מהליגה.

* צמד שכן ישחק יחדיו בעונה הבאה, ג'יימס הארדן וכריס פול, שיתפו פעולה בליגת ה"דרו ליג" וסייעו לקבוצתם, LAUNFD לנצח 81:83 את Hometown Favorites. בשורות היריבה אמור היה לשחק ראסל ווסטברוק, אך כוכב אוקלהומה סיטי ויתר ברגע האחרון. פול סיים את המשחק עם 13 נקודות ו-10 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully