וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד תסכים להעביר את אירווינג לפיניקס בתמורה לבלדסו וג'קסון

ג'ו וארדון מ"קליבלנד. קום" שוחח עם בכיר בקאבס שסיפר כי אם הסאנס יציעו את הרכז, הפורוורד שנבחר במקום ה-4 בדראפט האחרון ואת בחירת הדראפט של מיאמי ב-2018, בקליבלנד יסכימו. המכשול: בפיניקס לא מוכנים לוותר על ג'קסון

עריכה: מתן חדד

על פי הדיווחים מהימים האחרונים בארצות הברית, קליבלנד קאבלירס מחפשת טרייד על קיירי אירווינג. ג'ו וארדון, כתב אתר "קליבלנד. קום", טען היום (ראשון) שהקבוצה הבאה של קיירי עשויה להיות פיניקס סאנס.

וארדון סיפר כי אחרי שיחה עם מקור בכיר בקאבס, הוא הבין שאם פיניקס תסכים להציע לסגנית האלופה את הרכז אריק בלדסו, הבחירה הרביעית בדראפט האחרון הפורוורד ג'וש ג'קסון ובחירת הדראפט של מיאמי ב-2018, בקליבלנד יסכימו לטרייד. כרגע, בכל מקרה, העסקה נראית רחוקה, שכן לסאנס אין שום כוונה לוותר על ג'וש ג'קסון, והם רואים אותו כשחקן שיכול להוביל אותם בעתיד. ג'ון גמאדרו מ"אריזונה ספורטס 98.7" אף הוסיף שהסאנס הודיעו שג'קסון אינו אופציה בכל הקשור לטריידים.

עוד בנושא:

פתרון קסם: לוס אנג'לס לייקרס הם המנצחים הגדולים של הקיץ
דיווח: מיאמי הציעה לקליבלנד את ווינסלו ודראגיץ' בתמורה לאירווינג
20 קבוצות פנו, 6 הציעו טריידים: מה קורה עם קיירי אירווינג?

שחקן מכללת קנזס ג'וש ג'קסון. AP
פיניקס תסכים לוותר עליו? ג'וש ג'קסון/AP

"אם פיניקס תציע את ההצעה הזאת, זה ייסגר בתוך שניות" טען וארדון. ב-ESPN סיפרו ביום שישי שקליבלנד מעוניינת להרוויח מהטרייד העתידי מספר כלים שיוכלו לשמש אותם בעתיד, בניסיון להגיע לעסקה דומה לעסקה ששלחה את כרמלו אנתוני מדנבר לניו יורק ב-2011. זאק לואו מהרשת האמריקאית אף טען שקליבלנד רוצה להשיג "שחקן צעיר ומבטיח עם פוטנציאל רב".

הקאבס ימשיכו לנסות למצות אופציות. אם לא הסאנס, גם ניו יורק ניקס, סן אנטוניו ספרס ולוס אנג'לס קליפרס הגישו הצעות ומעוניינות באירווינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully