וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויו של אברהם גרנט למאמן לבסקי סופיה פוצץ ברגע האחרון

הישראלי ששהה במדינה וניהל משא ומתן עם קבוצת הפאר הבולגרית התבשר שלא יקבל את התפקיד. העילה לפיצוץ: דרישות השכר שלו. דליו רוסי אמור לחתום במועדון

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
עדיין מחפש אחר קבוצה חדשה. גרנט/AP

אברהם גרנט בילה מספר ימים בבולגריה וניהל משא ומתן עם לבסקי סופיה, אולם קבוצת הפאר הבולגרית החליטה בסופו של דבר להעדיף את דליו רוסי. מוקדם יותר השבוע נפגשו גרנט ועורך הדין שלו עם נשיא לבסקי, וסיכם איתו את התנאים הכלכליים. הכל נראה סגור, אבל החתימה הסופית מיאנה להגיע ובסופו של דבר, העדיפו הבולגרים לסגור עם דליו רוסי האיטלקי, שדרש סכום נמוך יותר מהמאמן הישראלי. גרנט ינסה כעת למצוא קבוצה אחרת עד תחילת העונה, והוא נחוש לחזוב לאמן בצורה קבועה בקרוב מאוד.

המאמן האיטלקי ביקש מספר ימים לחשוב, וכעת השיב תשובה חיובית. הוא אמור להביא עימו שלושה אנשי מקצוע ולשוב לקווים לראשונה מאז 2015, אז פוטר מבולוניה. ברזומה שלו גם קדנצניות בגנואה, פסקארה, אטאלנטה, לאציו, פאלרמו, פיורנטינה, סמפדוריה ואחרות.

לבסקי סופיה שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי בליגה המקומית וזכתה ב-26 אליפויות (האחרונה ב-2009) רוצה לחזור לקדמת הבמה. . לאחרונה גרנט התראיין לתקשורת הרוסית וסיפר: "אני מחפש אתגר חדש, אין לי מוטיבציה לחזור לישראל".

עוד בנושא:

מוקדמות הליגה האירופית: 45 דקות לטל בן חיים בהדחה של ספרטה פראג
העברות בעולם - 3.8: קלצ'י איהנאצ'ו חתם לחמש שנים בלסטר סיטי
ברצלונה הודיעה: "נציגיו של ניימאר העבירו לנו 222 מיליון יורו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully