וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: 45 דקות לטל בן חיים בהדחה של ספרטה פראג

החלוץ נכנס כמחליף (46), הצ'כים הפסידו 1:0 בבית לכוכב האדום בלגרד והודחו עם 3:0 בסיכום. אלטמן שיחק 56 דקות והוחלף בפיגור, פאו חזרה, ניצחה ועלתה. מילאן עלתה. הנתון המטורף של פ.ס.וו

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
בן חיים וספרטה פראג עם הדחה מוקדמת/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

משחקי הגומלין בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית מתקיים היום (חמישי) ואיתו יש כמה משחקים מסקרנים.

גבאלה - פנאתינייקוס 2:1 (3:1 בסיכום)

עומרי אלטמן פתח בהרכב של היוונים והוחלף בפיגור 1:0 בדקה -56, אבל לשמחתו הוא ראה את חבריו משלימים קאמבק ועולים לשלב הפלייאוף במוקדמות. רודריגו מולדו כבש שער עצמי בדקה ה-52 והפיח תקוות אצל האזרים, רובין לוד (63) ובריאן קבסאס (66) השלימו מהפך ושלחו את פאו לשלב הבא.

ספרטה פראג - הכוכב האדום בלגרד 1:0 (3:0 בסיכום)

הסרבים, שניצחו בבית בצורה משכנעת, הצליחו להשלים עלייה חלקה ומרשימה לשלב הפלייאוף. ריצ'מונד בואיקה כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה ה-19. טל בן חיים נכנס בפתיחת המחצית השנייה אצל ספרטה פראג, אבל זה לא עזר לקבוצה שלו יותר מדי.

וידאוטון - בורדו 0:1 (2:2 בסיכום המפגשים, וידאוטון עלתה)

ההונגרים שלחו הביתה את הקבוצה הצרפתית בזכות שער של סטופירה חמש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

פנרבחצ'ה - שטורם גראץ 1:1 (2:3 בסיכום המפגשים)

הטורקים ממש לא הרשימו ואפילו לא הצליחו לנצח את האוסטרים בבית, אבל גם זה הספיק להם כדי לעלות לשלב הבא. נביל דיראר, שהגיע בקיץ ממונאקו, כבש את השער של פנרבחצ'ה בדקה ה-32, פיליפ הוספק איזן בדקה ה-66, אבל זה לא הספיק לאורחת.

אלטאך - גנט 1:3 (2:4 בסיכום המפגשים)

הקבוצה הבלגית, שחסרה את רמי גרשון וקני סייף הפצועים, הודחה וסיימה את דרכה באירופה מוקדם מהרגיל ואחרי שבשנה שעברה הגיעה עד לשמינית הגמר. אור אינברום לא נכלל בסגל של הבלגים.

מילאן - קראיובה 0:2 (0:3 בסיכום המפגשים)

הרוסונרי לא ממש התקשו מול הקבוצה הרומנית והשלימו ניצחון כפול. ג'אקומו בונבנטורה כבש את השער הראשון בדקה התשיעית, פטריק קוטרונה הצעיר השלים את הניצחון בדקה ה-51 ומילאן בפלייאוף המוקדמות. לאונרדו בונוצ'י ולוקאס ביגליה הוצגו לפני המשחק.

אויסק - פ.ס.וו איינדהובן 0:1 (0:2 לאויסק בסיכום)

לראשונה זה 43 שנה, הקבוצה ההולנדית לא הצליחה לעלות לשלב הבתים של מפעל אירופי (או טורניר הגמר). הרצף של פ.ס.וו איינדהובן הוא השני באורכו אי פעם כשרק פורטו - 44 שנים ברציפות ועדיין נמשך - עם רצף ארוך יותר. שתי הקבוצות הללו שיחקו באירופה בכל אחת מהעונות מאז 1974/5.

לאונרדו בונוצ'י שחקן מילאן. AP
בונוצ'י מוצג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully