וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.8: קלצ'י איהנאצ'ו חתם לחמש שנים בלסטר סיטי

חלוץ מנצ'סטר סיטי עבר לשועלים תמורת 25 מיליון ליש"ט, אינטר הציעה לבאיירן 50 מיליון יורו עבור וידאל, ברצלונה מוכנה לשלם 70 מיליון יורו עבור עוסמאן דמבלה, נגרדו חתם בבשיקטאש

אתר רשמי

העברות

* חיזוק מעניין להתקפה של לסטר סיטי: השועלים החתימו את חלוץ מנצ'סטר סיטי, קלצ'י איהנאצ'ו, לחמש שנים תמורת 25 מיליון ליש"ט.

*רכש מרשים לבשיקטאש: אלופת טורקיה החתימה לשלוש שנים את אלברו נגרדו, חלוץ נבחרת ספרד לשעבר ששיחק בעונה החולפת כמושאל במידלסבורו וכבש תשעה שערים ב-36 הופעות. הטורקים ישלמו לוולנסיה כ-2.5 מיליון יורו עבור כרטיסו. צפו בבשיקטאש מודיעה על החתמת השחקן.

* אמיליאנו מרטינס שוערה הארגנטינאי של ארסנל הושאל לעונה אחת לחטאפה העולה החדשה לליגה הספרדית הראשונה. מרטינס, 24, רשם רק שלוש הופעות בשורות ארסנל עד גיל 23 בעונה החולפת.

* ולנטינו לזארו האוסטרי הושאל לעונה אחת מלייפציג להרטה ברלין.

צפו בהודעה המצחיקה על החתימה של נגרדו בבשיקטאש

שמועות

* על פי דיווח בספרד ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה ביקש מההנהלה להחתים את מגן סוסיאדד איניגו מרטינס. הקטלאנים מוכנים גם לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על כ-32 מיליון יורו.

* ב"קאדנה קופה" מדווחים שברצלונה מוכנה לשלם עד 70 מיליון יורו עבור עוסמאן דמבלה הקיצוני המצוין של בורוסיה דורטמונד, שדורשת עבורו 100 מיליון יורו.

* וירג'יל ואן דייק נפגש ערך מספר פגישות עם ראשי סאות'המפטון והוא בדרך החוצה מהמועדון. ליברפול ומנצ'סטר סיטי בעקבות בלם נבחרת הולנד.

* אינטר הולכת בכל הכוח על אתורו וידאל קשרה הצ'יליאני של באיירן מינכן ועל פי דיווחים היא מוכנה לשלם עבורו 50 מיליון יורו כולל שכר של 7.5 מיליון יורו לעונה.

* על פי דיווחים בספרד ולנסיה סיכמה עם אינטר על רכישתו של המגן ג'ייסון מורילו תמורת כ-13 מיליון יורו.

* אחרי שהחתימה את אלברו נגרדו, בשיקטאש מנסה לרכוש את גארי מדל (הבולדוג) קשרה הצ'יליאני של אינטר והיא מוכנה לשלם עבורו 10 מיליון יורו.

ארתורו וידאל שחקן באיירן מינכן. רויטרס
המטרה מספר 1 של אינטר. ארתורו וידאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully