וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-13:00 נדע: אולימפיאקוס, סלטיק, אולי קופנהאגן? היריבה הבאה של באר שבע

מפגש חוזר וסגירת מעגל בשביל מהראן ראדי מול הסקוטים? שוב התמודדות מול היוונים? ומי מסוכן בפ.צ. קופנהאגן? או שאולי שתי היריבות הנוחות יותר, אפואל ניקוסיה ומאריבור? (ישיר בספורט 5)

מהראן ראדי הפועל באר שבע מול סקוט בראון סלטיק. ברני ארדוב
ראדי וסקוט בראון לקראת מפגש נוסף?/ברני ארדוב

הפועל באר שבע עלתה בפעם השנייה ברציפות לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. האדומים עשו את זה אחרי הפסד 3:1 מול לודוגורץ ו-3:3 בסיכום שני המפגשים בין השתיים (עלו בזכות שער החוץ). הקבוצה של ברק בכר הבטיחה שבמקרה הרע - כלומר אם תודח בשלב הפלייאוף - היא תשתתף בשלב הבתים של הליגה האירופית שנה שנייה ברציפות. אם תעבור את שלב הפלייאוף, היא תהיה בשלב הבתים של ליגת האלופות. הפועל באר שבע תדע מי היריבה שלה בסיבוב הבא בהגרלה שתיערך ביום שישי בשעה 13:00 שעון ישראל.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הפסידה, אבל עברה את לודוגורץ
והבטיחה הכנסה של למעלה מ-30 מיליון שקלים

היריבות האפשריות:
אולימפיאקוס (יוון)
סלטיק (סקוטלנד)
פ.צ. קופנהאגן (דנמרק)
מאריבור (סלובניה)
אפואל ניקוסיה (קפריסין).

פיירוס סוטריו שחקן פ.צ. קופנהאגן. רויטרס
המפציץ של קופנהאגן. סוטריו/רויטרס

אולימפיאקוס

בקיץ האחרון הביאה אולימפיאקוס את ואדיס אודג'יג'ה אופוה מלגיה ורשה, את עמנואל אמניקה מפנרבחצ'ה (כל אחד מהם ב-2.5 מיליון יורו), את יאגוס ווקוביץ' הסרבי מקוניאספור הטורקית (2 מיליון יורו), את הרבויה מיליץ מפיורנטינה (1.5 מיליון), את פנאיוטיס טאחצידיס מטורינו (700 אלף) ואת לאונרדו קוטריס (600 אלף יורו). את אולימפיאקוס מאמן בסניק האסי האלבני, שגם הוא הגיע הקיץ אחרי שפוטר במהלך העונה שעברה מלגיה ורשה. כזכור, בעונה שעברה באר שבע הדיחה את אולימפיאקוס בסיבוב המוקדמות השלישי עם 0:0 בחוץ ו-0:1 בישראל כששיר צדק כובש בדקה ה-79 את השער היחיד.

פ.צ. קופנהאגן

הקבוצה הדנית זכתה בשתי אליפויות ברציפות. בעונה שעברה פ.צ. קופנהאגן עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שעברה את אסטרה הרומנית ואת אפואל ניקוסיה במוקדמות. היא גם רשמה קמפיין מרשים בשלב הבתים כשהשיגה תשע נקודות (שני ניצחונות - 0:4 ו-0:2 מול קלאב ברוז', שתי תוצאות תיקו מול פורטו, תיקו והפסד מול לסטר). היא סיימה במקום השלישי והודחה לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, שם עברה את מיודעתנו לודוגורץ ובסופו של דבר הודחה מול אייאקס אחרי שניצחה אותה 1:2 בבית והפסידה לה 2:0 בחוץ. את העונה הנוכחית פתחה קופנהאגן עם חמש נקודות מתשע אפשריות בליגה הדנית ובאירופה עברה את ז'ילינה ואת ורדאר. הסגל של הדנים מורכב בעיקר משחקנים סקנדינבים, כשהבולט שבהם הוא ככל הנראה הקפטן הוותיק וויליאם קוויסט, שברזומה שלוש יש שתי עונות בשטוטגרט ושתיים בפולהאם ובוויגאן. יש לקשר האחורי גם 66 הופעות בנבחרת דנמרק ושני שערים (כולל מול איטליה בחוץ במוקדמות גביע העולם 2014). גם החלוץ פדריקו סנטאנדר הפרגוואי, לו יש 12 הופעות בנבחרת הלאומית, משחק בקבוצה. החלוץ של קופנהאגן הוא פיירוס סוטריו הקפריסאי, שכבש בעונה שעברה 21 שערי ליגה.

סלטיק

בעונה שעברה הפועל באר שבע פגשה את אותה קבוצה בשלב הפלייאוף של המוקדמות וזה נגמר בתבוסה 5:2 בחוץ וניצחון 0:2 בבית, במהלכו מהראן ראדי גם החמיץ פנדל והאדומים היו קרובים לעלות למרות הפיגור המשמעותי מהמשחק הראשון. סלטיק זכתה כמובן באליפות סקוטלנד בקלילות בעונה החולפת. הכוכב שלה הוא עדיין מוסא דמבלה, אבל הוא עשוי לעזוב את הסקוטים ולהתקדם לקבוצה בכירה באירופה עוד לפני המפגשים מול הפועל באר שבע. כך או אחרת, הוא פצוע ולא צפוי לחזור לפני ספטמבר. זה יהיה מפגש נוסף מול ניר ביטון הישראלי, שבינתיים איבד מניות אצל המנג'ר ברנדן רוג'רס והפך לשחקן ספסל. גם סקוט בראון, סקוט סינקלייר ומיקאל לוסטיג עדיין שם. סלטיק עברה את רוזנבורג אחרי 0:0 ביתי ו-0:1 בחוץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סקוט סינקלייר שחקן סלטיק מול מייק ינסן שחקן רוזנבורג. רויטרס
סינקלייר/רויטרס

אפואל ניקוסיה

הקבוצה הקפריסאית הפכה למדורגת רק בשל ההדחות של רד בול זלצבורג, לודוגורץ, באטה בוריסוב ולגיה ורשה, שכולן היו בעלות דירוג עדיף על זה שלה (26.210). אפואל ניקוסיה התקשתה מאוד לעבור את ויטורול הרומנית ונזקקה להארכה על מנת להביס אותה 0:4 בגומלין אחרי 0:1 ב-90 דקות אחרי שהפסידה בחוץ 1:0. באפואל ניקוסיה משחק מיודענו חסוס רואדה, הבלם הספרדי ששיחק בבית"ר ירושלים בעונה שעברה. כמו כן, אפשר למצוא שם את איגור דה קמארגו הוותיק ששיחק בעבר בין היתר בבורוסיה מנשנגלדבאך. אחד השחקנים הבולטים בקבוצה הוא הקיצוני יורגוס אפרם, לו יש 36 הופעות בנבחרת קפריסין, כולל 86 ב-1:2 מול ישראל בטדי בקמפיין מוקדמות יורו 2016.

מאריבור

הקבוצה הסלובנית הצליחה לזכות באליפות בעונה שעברה אחרי שנתיים עקרות מתואר האליפות. היא נהנתה מהגרלה נוחה מאוד בסיבוב השלישי של מוקדמות האלופות כשעברה את הפנארפיודור האיסלנדית עם 0:1 בשני המשחקים. במאריבור עדיין מככב מרכוס טבארס בן ה-33, שמשחק שם כבר מ-2008 ורשם 310 הופעות בקבוצה. מאריבור פגשה את מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות ב-2014/15 ועברה אותה עם 0:1 ביתי דרמטי ו-2:2 במשחק השני שנערך בקפריסין. מרואן קבהא הישראלי, ששיחק בעבר במכבי פתח תקוה, משחק היום במאריבור, כמו גם לוקה זאהוביץ', הבן של זלטקו האגדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully