וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הבטיחה מעל 30 מיליון שקל, ברק בכר: "הישג גדול מבשנה שעברה"

2.8.2017 / 23:25

ההעפלה של האלופה לפלייאוף הבטיחה לה השתתפות בשלב הבתים של אחד משני המפעלים הבכירים. פירוט המענקים המלא מפורט בפנים. המאמן בעננים: "עשינו משהו גדול, יותר מזל משכל". צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

שחקני הפועל באר שבע חוגגים בחדר ההלבשה. עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע, אתר רשמי
יש להם סיבות לחייך. שחקני באר שבע חוגגים בבולגריה/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע עשתה זאת. החבורה המופלאה של ברק בכר אמנם הפסידה הערב (רביעי) 3:1 ללודוגורץ בבולגריה, אך שער החוץ של מוחמד גדיר בדקה ה-61 שלח אותה לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, לאחר 3:3 בסיכום המשחקים.

ההישג הנאה הבטיח למועדון סכום מצטבר של מעל ל-30 מיליון שקל. אם באר שבע תודח בשלב הבא היא תנשור לשלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר על הפסד בשלב הפלייאוף תקבל הקבוצה שלושה מיליון יורו ועל השתתפות בשלב הבתים של הליגה האירופית תקבל הקבוצה 2.6 מיליון יורו נוספים. בנוסף, זכויות השידור משלב הבתים של הליגה האירופית מוערכים בכחצי מיליון יורו נוספים.

כמו כן, מלבד ספונסרים שעשויים לפרסם רק בשלבים אלו, בקבוצה יהנו מלפחות ארבעה משחקי בית נוספים שברור עתה שכל הכרטיסים אליהם יימכרו, מה שיכניס עוד כמה מיליוני שקלים לקופת המועדון. כאמור יש לציין שהשאיפה של האלופה הישראלית היא להיכנס לשלב הבתים של ליגת האלופות שם הסכומים יהיו גבוהים בהרבה. על ניצחון בפלייאוף תקבל האלופה שני מיליון יורו ועבור השתתפות בשלב הבתים של האלופות תקבל באר שבע 12.6 מיליון יורו כשגם זכויות השידור יכניסו כסף רב לקופת המועדון. בשלב הבתים של הליגה האירופית תכניס באר שבע 120 אלף יורו על כל נקודה בעוד שבשלב הבתים של האלופות נקודה תהיה שווה חצי מיליון יורו.

עוד בנושא

הפועל באר שבע הפסידה 3:1 ללודוגורץ ועלתה לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות
הפועל באר שבע, היריבה האפשרית הבאה: סלטיק, אולימפיאקוס ועוד שלוש

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

ברקת: "ממשיכים לחלום"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אושר עילאי. בכר/ברני ארדוב

"אני משתדל בדרך כלל להישאר אדיש, אבל המשחק הזה הוריד לי לא מעט מהחיים", אמר ברק בכר. "הכל הלך קשה, גם בסוף כשהיינו יכולים להבטיח את העליה החמצנו פנדל. היה מאוד מאוד קשה, אבל לפעמים טיפה מזל עדיף על שכל וזה מה שהיה לנו - יותר מזל משכל. באנו מאוד מוכנים, אבל כשאתה לא אגרסיבי מול קבוצה כל כך איכותית ויוצא לנבדל בצורה לא נכונה אתה ישר נענש. מבחינה התקפית זו קבוצת ליגת אלופות לכל דבר. לא היינו מחויבים בהתחלה, יכול להיות שההכנה שלנו לא היתה מספיק טובה, אבל בשורה התחתונה השגנו את המטרה ועברנו בזכות המשחק הראשון. זה היה אחד המשחקים הכי פחות טובים שלנו בתקופה שלי, אבל היה לנו יתרון פסיכולוגי גדול בזכות המשחק הראשון.

"צריך ליהנות ולחגוג. ננוח, נשמח, עשינו משהו גדול. ננסה לעשות עוד צעד קדימה ולהגשים את החלום של כולנו ולהעפיל לשלב הבתים. בגלל שזו שנה שניה ברציפות זה הישג גדול יותר, שיחקנו מול קבוצה לא פחות טובה מאולימפיאקוס, קבוצה ששנה שעברה היתה בליגת האלופות ובאה בכושר טוב. אפשר לעבור כל קבוצה, אבל אנחנו לא פייבוריטים מול אף קבוצה. אני לא יודע מה נקבל, אבל יש פה אנשים שיכולים לעשות את זה".

"יש סגל עמוק. קואנקה וניב זריהן אמורים לחזור, אנחנו מאמינים מאוד בסגל הזה. כמובן שאם נראה שחקן ישראלי שיכול לעזור לנו, נביא אותו. כרגע אנחנו חושבים שיש לנו סגל מספיק טוב".

מסיבת העיתונאים של ברק בכר בסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully