וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבולגריה מעריכים: הדחה תעלה למאמן לודוגורץ רזגארד במשרתו

מתח רב בלודוגורץ לקראת הגומלין נגד הפועל באר שבע (21:30). הבולגרים מעולם לא ביצעו מהפך אחרי הפסד בשני שערים, התקשורת המקומית מכתירה: "זה משחק העונה של הקבוצה"

AP

בויידאו: תקציר ה-0:0 של לודוגורץ ביום שבת בליגה הבולגרית

חרף ההכחשות על כך שקיים מתח במועדון, בלודוגורץ רזגארד יש הרבה לחץ לקראת המשחק הערב (רביעי, 21:30) נגד הפועל באר שבע. באחד מאתרי האינטרנט המובילים בבולגריה הגדירו את ההתמודדות כ"משחק העונה של לודוגורץ רזגארד" והירוקים מנסים לשמור על אופטימיות.

זה יהיה המשחק ה-50 של הקבוצה הבולגרית באירופה (17 ניצחונות, 13 תוצאות תיקו, 19 הפסדים) ובימים האחרונים אנשיה ושחקניה דיברו על כמה מפגשי עבר שהם צלחו למרות תוצאה לא טובה במשחק הראשון. אבל העובדות גם מספרות שלודוגורץ מעולם לא חזרה מפיגור של שני שערים לניצחון במפגש כולו.

בבולגריה קיים עיסוק נרחב בהיבט הכלכלי של תוצאת המשחק הערב. אם לודוגורץ תעבור את באר שבע היא תבטיח לעצמה 3 מיליון יורו כי גם במקרה של הדחה בסיבוב הבא, היא תמשיך לשלב הבתים של הליגה האירופית.

בבולגריה מעריכים שהדחה תעלה למאמן גיורגי דרמנג'ייב במשרתו. בתחילת עונת 2014/15 לודוגורץ הודחה במפתיע ממוקדמות ליגת האלופות על ידי מילסאמי המולדובית והמאמן ברונו ריביירו פוטר פחות מחודש לאחר מכן.

עוד בנושא:

ברק בכר: "שיחקנו טוב בבית, פה יהיה הרבה יותר קשה"
הערב: לודוגורץ רזגארד - הפועל באר שבע
מאמן לודוגורץ תקף: "בבולגריה יש 8 מיליון פרשנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully