וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לקראת לודוגורץ: "שיחקנו טוב בבית, פה יהיה הרבה יותר קשה"

1.8.2017 / 20:00

הפועל באר שבע ערכה מסיבת עיתונאים לפני הגומלין מול אלופת בולגריה (רביעי, 21:30, אין שידור) במוקדמות הצ'מפיונס. דן איינבינדר: "נלמד אותם ונבוא מוכנים בדיוק כמו בשבוע שעבר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע קיימה ערב (שלישי) בסופיה מסיבת עיתונאים לקראת מפגש הגומלין מחר מול לודוגורץ במוקדמות ליגת האלופות (21:30, אין שידור). המאמן ברק בכר והקשר הרכש של אלופת ישראל מבית"ר ירושלים דן איינבינדר נראו דרוכים אך שידרו ביטחון לקראת המשחק.

לדברי בכר: "במשחק הראשון בבית עבדנו מאוד קשה כדי להביא תוצאה טובה ואני בטוח שגם פה יהיה לנו עוד יותר קשה. השגנו מקדמה במשחק הראשון, אבל פה יהיה משחק אחר לגמרי".

דן איינבינד מצידו הוסיף: "הם קבוצה טובה. למדנו אותם כבר למשחק הראשון, יש להם הרבה איכויות אך אנחנו נלמד אותם גם בהמשך ונבוא מוכנים מחר בדיוק כמו שבאנו למשחק הראשון".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
מקדמה של 0:2 תספיק? בכר/ברני ארדוב

החימום של הפועל באר שבע לפני אימון הערב

שחקני הפועל באר שבע ערכו הבוקר אימון קל במכון כושר מקומי בבולגריה כחלק מההכנה למשחק הגומלין מול לודוגורץ בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.

השחקנים שמקיימים את צום תשעה באב קיבלו מנוחה ולא הגיעו לאימון המיוחד, אולם הם יצטרפו לאימון המסכם, שייערך הערב. בשלב זה עוד לא ברור באופן סופי באיזה הרכב יעלה ברק בכר, אך על פי התרגולים לאחרונה עושה רושם שלא יהיו יותר מדי שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק הראשון (שהסתיים ב-0:2 לזכות האלופה משערים של אנתוני וואקמה ומיכאל אוחנה). "יש אווירה טובה בקבוצה ואנחנו מרגישים טוב עם עצמנו", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "כולם מבינים שעוד לא עלינו ושהמשחק מחר יהיה קשה מאוד. למרות התוצאה בארץ, ראינו שהם מסוכנים מאוד".

החלוץ הצעיר של הקבוצה אמיר חלאיילה יחל להתאמן עם הקבוצה כשתחזור מחו"ל. כפי שדיווחנו אתמול, חלאיילה עבר בדיקה ממנה עלה חשש לקרע במיניסקוס, אך במועדון ציינו שמדובר בבדיקה ידנית ולא בהדמייה וכי כרגע מדובר בחשש בלבד. בכל מקרה, השחקן לא יצטרך לעבור התערבות כירורגית.

צפו באימון הכושר של באר שבע

מאמן לודוגורץ: "השחקנים במוטיבציית שיא"

מנגד, בלודוגורץ הפגינו אופטימיות לקראת ההתמודדות והכריזו כי ניתן למחוק את הפיגור מהמפגש בבית הנגב. במסיבת עיתונאים שקיים לקראת המשחק אמן המאמן גאורגי דרמנז'ייב: "מצפה לנו מפגש קשה מול יריבה איכותית. עשינו המון עבודת ניתוח של המשחק הראשון ולמרות שהתוצאה בישראל הייתה שלילית מבחינת הקבוצה שלנו, בכדורגל הכול יכול לקרות. מול הכוכב האדום סיימנו בתיקו 2:2 בבית, זו תוצאה לא טובה, אבל עברנו אותם בגומלין".

דרמנזייב סיכם באומרו כי: "השחקנים מודעים לחשיבות המשחק ונמצאים במוטיבציית שיא. עשינו את כל ההכנות שלנו ואנחנו בונים על הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully