וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל דניאלס דחה את הפועל אילת, עשוי להצטרף לראשון לציון

1.8.2017 / 21:05

הפורוורד (31, 2.03) שהיה בין הגורמים להצלחה של אילת בעונה שעברה הודיע למועדון כי לא ישוב. הכתומים עשויים לקלוט אותו ויהפכו את דניאלס לחיזוק השני הקיץ. יצקן צפוי להתמנות לעוזר

שחקן מכבי ראשון לציון צ'ארלס תומאס מול שחקן הפועל אילת וויל דניאלס. לירון מולדובן
יחליף צד? דניאלס עושה הגנה מול ראשון לציון/לירון מולדובן

הפורוורד וויל דניאלס דחה במהלך היממה האחרונה הצעה שהוגשה לו מהפועל אילת, ולוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה שמובילה במירוץ מבין קבוצות ליגת העל היא מכבי ראשון לציון של שמוליק ברנר. באילת רצו מאוד להמשיך עם דניאלס, שאף היה נחשב מועמד להצטרף להפועל תל אביב, אך נראה כעת כי ייתכן מאוד שיהיה הזר השני שינחת בעיר היין לצידו של ג'ייסון סיגרס.

דניאלס (31, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת רוד איילנד משנת 2008 שעשה מסלול ארוך בכדורסל האירופי לפני שנחת בהפועל אילת בעונה שעברה. הוא החל את הדרך בקבאלה ופרישטרי היווניות, ואחרי עונה בליגת הפיתוח רשם שנתיים בנאנטר. בעונת 2012/13 שיחק בריגה, וחזר לנאנטר לעונת יורוליג בה רשם 11.5 נקודות למשחק.

עוד בנושא
לנצח את פטרוביץ': המשחק הנשכח של נבחרת הקדטים מול יוגוסלביה
סילבן לנדסברג חתם רשמית לעונה באסטודיאנטס: "תודה למכבי, היה מדהים"

את עונת 2014/15 פתח בניז'ני נובגורוד אך שוחרר. אחרי קדנציה בפורטו ריקו חזר לצרפת, הפעם ללימוז'. את העונה שעברה פתח בלבנון, אך הצטרף להפועל אילת באמצע הסיבוב השני ורשם 11.7 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק ב-18 משחקים.

קיץ שקט מאוד עובר על ראשון לציון עד כה, כשסיגרס הוא ההחתמה היחידה החדשה. הסגל של שמוליק ברנר כולל נכון לעכשיו את אבי בן שימול, ניצן חנוכי, עידן זלמנסון ועודד ברנדווין שחתם הקיץ על חוזה חדש לשנתיים. במועדון צפויים לצרף ישראלי נוסף לסגל כשבין המועמדים נמצאים ספנסר וייס ויניב סולומון. גם טוני יאנגר, ששיחק בקבוצה בעונת האליפות לפני שנתיים, הוצע לכתומים.

מי שצפוי להצטרף לכתומים הוא שחקן העבר יריב יצקן, שיתמנה לעוזרו של שמוליק ברנר. יצקן שימש כשחקן מאמן באליצור אשקלון מהליגה הארצית בעונה שעברה, ושיחק עם ברנר בעבר בעירוני רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully