וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי על ה'פיו פיו' של אברגראנדה: "זה זיוף, חיקוי לא טוב"

כוכב גוואנגז'ו לא התרשם מחיקוי החגיגה המסורתית שלו. התקשורת הסינית סיפקה השוואה מחמיאה: "R&F צריכה לוודא שזהבי לא יברח לה כמו שאלכסיס רוצה לברוח מארסנל, כדי להשיג תארים"

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. מתוך טוויטר, צילום מסך
"ההגנה שלהם התמקדה בי". ערן זהבי/צילום מסך, מתוך טוויטר

ערן זהבי חווה היום (שלישי) אכזבה גדולה, כאשר גוואנגז'ו R&F הובסה 7:2 בדרבי מול אברגראנדה והודחה מהגביע הסיני למרות שניצחה 2:4 במשחק הראשון (9:6 בסיכום). למרות ההדחה, קפטן נבחרת ישראל מצא את הרשת בפנדל (אותו גם סחט) וכרגיל - קיבל מחמאות רבות מהתקשורת הסינית, שבין השאר התעסקה גם בחיקוי חגיגות ה'פיו פיו' של זהבי על ידי שחקני היריבה.

"היינו עייפים, התקשינו בפן הפיזי וגם הורחק לנו שחקן בשלב מוקדם", אמר זהבי בסיום, "כבשנו, ואז הם החזירו שלושה שערים עוד לפני המחצית והקשו עלינו מאוד. עכשיו נחזור להתרכז ולהתכונן לליגה".

על היכולת שלו: "אני חושב שההגנה שלהם התרכזה בעיקר בי, כי כבשתי מולם בעבר. היום זה לא ממש הלך, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל. הם שיחקו בצורה מאוד אגרסיבית, אבל זה בסדר, אין עם זה שום בעיה".

על ה'פיו פיו' של אברגראנדה, אמר זהבי: "אני לא חושב שהיה חיקוי טוב. זה זיוף".

עוד בנושא

גוואנגז'ו ר.פ. הפסידה לגוואנגז'ו אברגרנדה 7:2 והודחה מהגביע הסיני, שער לערן זהבי
אברהם גרנט צפוי לחתום ביומיים הקרובים בלבסקי סופיה
מכבי חיפה הציעה 1.1 מיליון דולר על קפטן ניו אינגלנד רבולושן ונדחתה

תקציר מתוקן: גוואנגז'ו ר.פ  - שנגחאי סיפג 1:1, ערן זהבי כבש. אתר רשמי
לא אהב את החיקוי. ערן זהבי/אתר רשמי

לאחר המשחק, התקשורת בסין השוותה את R&F לארסנל, בשל הכדורגל היפה שהיא משחקת ובד בבד חוסר היכולת לתרגם את היכולת לניצחונות.

"הם מחוץ לגביע, אין להם ממש סיכוי לזכות באליפות, והם הולכים ומתרחקים ממקום בליגת האלופות", נכתב באחד האתרים, "במצבם הנוכחי, הם צריכים לדאוג שזהבי לא יברח להם. יש קבוצות שיכולות להבטיח לו גם תארים, מעבר לכסף. כמו שארסנל מתקשה לשמור על אלכסיס סאנצ'ס, גאוונגז'ו עלולה למצוא את עצמה במצב זהה עם זהבי".

מאמן R&F, דראגן סטויקוביץ', אמר בסיום: "לא עלינו עם ההרכב הרגיל. ההגנה לא שיחקה ברמה הרגילה ומול אברגראנדה משלמים על כל טעות. אין לנו מספיק עומק בסגל. כעת נתמקד בליגה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully