וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט צפוי לחתום ביומיים הקרובים בלבסקי סופיה

פרטי החוזה בין הצדדים נסגרו והישראלי צפוי להפוך למאמן בעל השכר הגבוה ביותר בתולדות הכדורגל הבולגרי. על פי הדיווחים בבולגריה גרנט דרש מלבסקי שכר של 25 אלף יורו בחודש

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
ישתכר פי עשר מהמאמן הנוכחי. גרנט/AP

אברהם גרנט נמצא על סף חתימה בלבסקי סופיה. היום (שלישי) התקיימה פגישה נוספת בבולגריה בין נציגו של המאמן הישראלי, אודי שוחוטוביץ' לבין ראשי לבסקי סופיה. בפגישה הזו נסגרו כל הפרטים בין הצדדים.

יחד עם זאת, ישנם עדיין מספר עניינים בירוקרטיים אחרונים שצריכים להיפתר על מנת שהעסקה תוכל להיות מושלמת ורשמית. אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, גרנט יחתום על החוזה באימפריה הבולגרית ביומיים הקרובים ויהפוך עם החוזה החדש שלו למאמן היקר ביותר בתולדות הכדורגל הבולגרי.

עוד בנושא
בלבסקי רוצים להזיז את המאמן הנוכחי מהתפקיד
"אובדן האליפות עם הפועל פתח תקוה, זה נושא שירדוף אותי כל החיים"

על פי אתר gol.bg גרנט דרש במהלך המשא ומתן שכר של 25 אלף יורו לעונה בנוסף לבונוסים נדיבים עבור זכייה באליפות, גביע או העפלה לאירופה. אם דרישותיו אכן התקבלו שכרו של גרנט יהיה גבוה פי עשר מאשר המאמן הנוכחי של לבסקי ניקולאי מיטוב.

לבסקי סופיה שסיימה בעונה שעברה במקום ה-3 בליגה המקומית וזכה ב-26 אליפויות (האחרונה ב-2009) רוצה לחזור לקדמת הבמה ומנסה לגייס את הישראלי, שלא עבד מאז התפטר מתפקידו בנבחרת גאנה בפברואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully