וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה 1.1 מיליון דולר על קפטן ניו אינגלנד רבולושן ונדחתה

1.8.2017 / 19:38

בארצות הברית טענו כי הירוקים הגישו הצעה על לי נוויין בן ה-30, שהיה מועמד לתואר ה-MVP ולשער השנה ב-MLS ב-2014, אולם הקבוצה מבוסטון דחתה את ההצעה. בחיפה אישרו את הדברים

יח"צ - חד פעמי

מכבי חיפה מנסה להמשיך את מסע הרכש שלה בקיץ הנוכחי, בתקווה לספק עונה קצת יותר טובה מזו החולפת.

הערב (שלישי) דיווח פול טנוריו, עיתונאי המסקר עבור מגזין הכדורגל "Four Four Two" את ה-MLS, ליגת הכדורגל של ארצות הברית, כי קבוצת ניו אינגלנד רבולושן דחתה הצעה מצד חיפה על סך מיליון דולר על הקשר בן ה-30 לי נוויין. בחיפה אישרו את הפרטים ומקורב לעסקה אף סיפר כי ההצעה עמדה על 1.1 מיליון דולר.

נוויין, שרשם בעבר שלוש הופעות בפ.ס.וו איינדהובן, שיחק בהמשך הקריירה ברנדרס הדנית ומשם עבר לשתי קבוצות בווייטנאם, לפני שהצטרף לרבולושן (הקבוצה של רוברט קראפט, הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס) במרץ 2012, אחרי שוונקובר וויטקאפס ויתרה על שירותיו. ב-2014 הוא היה מועמד לתואר ה-MVP של הליגה, כמו גם לתואר שער העונה. השנה משמש נוויין כקפטן הקבוצה.

במדי הנבחרת האמריקאית יש לו עד כה תשע הופעות ואילו בעונה האחרונה עם הרבולושן הוא רשם 38 הופעות וכבש שישה שערים. ניו אינגלנד נאבקת בימים אלה על מקום בפלייאוף ה-MLS, שם נותרו לה עוד 13 משחקים העונה. אגב, נוויין נבחר בשנה שעברה למקום ה-17 ברשימת "25 בעלי הסטייל הטוב ביותר בבוסטון". לא רע.

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד שחררה את הבלם פבריסיו, החלו החיפושים אחר מחליף
מכבי נתניה: תומאס יול נילסן מסרב לעזוב, במועדון מחפשים פתרון
בני יהודה: חבשי ותורג'מן נשארו בטורקיה, בזניט חוששים מיציעים ריקים

לי נגוויין שחקן ניו אינגלנד רבולושן. AP
חיפה רוצה אותו. נוויין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully