וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לא קבעה סעיף שחרור בחוזה של מנור סולומון

31.7.2017 / 9:00

אחרי שחתם לחמש שנים, במועדון הסבירו: בונים עליו לשנים הקרובות. מלמד ממתין לתשובה סופית מויטסה לפני שיחליט האם להישאר בישראל. למרות שעסקת קבסלה קרובה לסיכום, רפואה החליט להחתים זר שישי

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מעוניין לעבות את ההתקפה. רפואה/יוסי ציפקיס

אחרי שוויתרה על האפשרות הזאת עד לפני מספר ימים, מכבי פתח תקוה החליטה לצרף זר שישי בעמדת החלוץ. ההחלטה הזאת התקבלה לאחר שיחה שנערכה בין הצוות הניהולי לצוות המקצועי, במהלכה הבהיר קובי רפואה שהוא מעוניין בשחקן נוסף במקום גיא מלמד, שצפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים. ראשי ויטסה הבהירו לנציגי החלוץ כי הם מתלבטים בינו לבין מועמד נוסף. מלמד מעדיף לשחק בחו"ל והוא ממתין לתשובה מההולנדים, אך אם לא ישחק שם, מלמד יודיע לראשי המועדון כי החליט לשחק בישראל וייפגש עם הקבוצות הגדולות.

ההחלטה להתחזק בחלוץ זר מגיעה על אף הסיכום שהושג על רכישת 50 אחוז מכרטיסו של חלוץ אנדרלכט ושחקן הנבחרת הצעירה של בלגיה לשעבר, נתן קבסלה (23). החלוץ עזב אתמול (ראשון) את ישראל ואמור לשוב היום, כשרוב הפרטים בינו לבין המועדון כבר סגורים והוא עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. קבסלה יכול לשחק במספר תפקידים, כשרפואה מתכנן להציב אותו בין היתר כשחקן אגף. כרגע משחקים רישאר סומא ומנור סולומון בכנפיים, אבל בצוות המקצועי הבהירו כי "התחרות על ההרכב העונה תהיה גדולה מאוד. קבסלה מתפקד בעיקר כחלוץ, אבל יכול לשחק במגוון תפקידים שיסייעו לנו". עד כה הצטרף יובל אבידור שהחליף את דובב גבאי ואילו קבסלה צפוי להחליף את מיחאי רומן. התנאים של הבלגי כבר מסוכמים, כשכעת אמור המועדון לחתום על ההסכם עם אנדרלכט, שתשאיר לעצמה 50 אחוז מכרטיס השחקן שלו למרות שנותרה לו עוד שנה אחת בלבד בחוזה.

אתמול פרסמנו על החתמת הכוכב הצעיר מנור סולומון על חוזה ראשון בקריירה שלו, עד קיץ 2022. כזכור, בתחילת פברואר הגיעו הצדדים להסכמות בעל פה על חוזה לחמש שנים אולם השחקן לא יכול היה לחתום על החוזה החדש על שימלאו לו 18. בשבוע שעבר סולומון חגג יום הולדת וכעת הוזמן לחתום רשמית על החוזה החדש, כשההכרזה הרשמית על כך צפויה לאחר ט' באב. בפתח תקוה החליטו לא להכניס בשלב זה סעיף שחרור לאירופה בחוזה של השחקן. "כרגע אין אפשרות שמנור יעזוב אותנו. ברגע שיוחלט למכור אותו, ננהל משא ומתן", אמרו.

הקשר יניב בריק מעדיף לחתום בקבוצה שתאפשר לו לקבל דקות משמעותיות והוצע, כזכור, אתמול למועדון. הלוזונים שוקלים את העניין בכובד ראש, בעיקר משום שלירוי צעירי ויובל שבתאי כבר משחקים בעמדה הזאת ורפואה החתים את לוטם זינו כשחקן משלים.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה: "אחמד עאבד מצוין. אם ימשיך כך, הוא ייתן עונה נהדרת"
דאגה בהפועל עכו ממצב הקבוצה: "זה לא נראה טוב כרגע"
ג'ורדי קרויף: "מברך את השחקנים, לא קל לשחק אחרי שלא שיחקו ביחד מעולם"

מנור סולומון, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב, ברני ארדוב
"כרגע אין אפשרות שיעזוב אותנו". סולומון/ברני ארדוב, ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully