וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הציעה למנור סולומון חוזה לחמש שנים

2.2.2017 / 15:03

הקשר הצעיר בן ה-17, שרשם שמונה הופעות העונה בליגה, צפוי לחתום על חוזה לטווח ארוך. הצעות חדשות יוגשו גם לדור אלו וגידי קאניוק בנוגע לעונה הבאה, אך ספק אם יישארו בקבוצה

שחקן נבחרת הנערים של ישראל, מנור סולומון, מול שחקן נבחרת הנערים של גרמניה, אלפונס אמאדה. GettyImages
כישרון מבטיח. מנור סולומון במדי נבחרת הנוער/GettyImages

מכבי פתח תקוה הציעה לקשר הצעיר מנור סולומון חוזה לחמש שנים, כך נודע לוואלה! ספורט. השחקן הצעיר (17) שרק לאחרונה עלה מקבוצת הנוער, נחשב לכישרון מבטיח. במועדון ינסו לסגור את העסקה בימים הקרובים. למרות גילו הצעיר, סולומון שותף העונה בשמונה משחקי ליגה במדי הקבוצה הבוגרת והבקיע שער אחד במשחקו האחרון מול בני יהודה.

במועדון מתכוונים לבנות גם בעונה הבאה את השלד של הקבוצה משחקני בית. גידי קאניוק ודור אלו מחוזרים על ידי הקבוצות הגדולות, אך היום (חמישי) התברר כי במועדון שוקלים להציע להם חוזה משודרג לעונה הבאה, כך שיישארו במועדון. יחד עם זאת, הפועל באר שבע ומכבי חיפה מחזרות אחרי השניים, כך שלא בטוח שהמועדון יוכל להשאיר את השניים לעונה נוספת. "לגבי אלו, התחיל כבר משא ומתן והוגשו הצעות מבאר שבע וחיפה, כך שקשה להאמין שיישאר", אמר מקורב לעסקה.

בפתח תקוה החתימו שלושה שחקנים בחלון הנוכחי. מלבד אורי מגבו, שהגיע על תקן מגן מחליף, הקבוצה צירפה את לידור כהן ודובב גבאי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, התפוצצה עסקת הגעתו של החלוץ הניגרי נאמדי אודואמאדי ובמועדון החליטו להשאיר ברגע האחרון את ננאד אדאמוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully