וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל עכו ממצב הקבוצה: "זה לא נראה טוב כרגע"

31.7.2017 / 0:50

התבוסה 4:0 מול עירוני קרית שמונה הוסיפה לחץ למועדון המסובך וכרגע חוששים שגם הסגל המלא לא מספיק טוב לליגת העל. בצוות המקצועי ינסו לצרף עוד שני שחקנים, בדארנה מועמד

שלומי דורה, הפועל עכו,. צילום: לילך וייס, מערכת וואלה!
שלומי דורה במהלך המשחק מול קרית שמונה/מערכת וואלה!, צילום: לילך וייס

דאגה בהפועל עכו אחרי התבוסה 0:4 לעירוני קרית שמונה אמש (ראשון). בעכו מבינים שהסגל הנוכחי, גם עם השחקנים שחתמו בקבוצה ולא עברו בבקרת התקציבים, לא מספיק טוב עבור ליגת העל.

עוד בנושא:
הפועל עכו החסרה הובסה 4:0 על ידי עירוני קרית שמונה

בצוות המקצועי ינסו לחזק את הסגל לפחות בשני שחקנים נוספים לפני פתיחת העונה. "זה לא נראה טוב", אמר שחקן בקבוצה, "זה נראה כאילו קרית שמונה לא בליגה שלנו". עם זאת, בקבוצה מנסים לשאוב עידוד מהעובדה ששישה שחקני הרכב לא שיחקו אתמול ובמועדון ינסו בימים הקרובים להעביר את השחקנים בבקרה.

בנוסף לתצוגה הכושלת, בעכו עסקו גם בעובדה שדניאל סטנצו - מי שעשוי לקבל לידיו את זכויות הניהול בתחילת 2018 - החליט לעזוב את הספסל במחצית השנייה וזאת למרות ששלומי דורה לא יכול היה לשבת על הספסל כי לא עבר בבקרה. "לא ברור למה הוא עשה זאת", אמר שחקן בקבוצה, "אולי הוא ניסה להעביר מסר".

בעניין אחר, לטענת גורמים בבני סכנין מוחמד בדארנה על הכוונת של הפועל עכו. השחקן הצעיר, שהרשים בשבת במשחקה של סכנין נגד מכבי חיפה, אמור להישאר בקבוצתו, אך בעכו יעקבו אחר השחקן, כך לפי גורמים במועדון. אם בדארנה יחליט לנסות לצאת להשאלה בקבוצה אחרת בשל צירופם של ישראל זגורי ומוחמד כליבאת, עכו תנסה לקלוט אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully