וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איסמעיל ריאן חתם, מחמאות לאחמד עאבד

31.7.2017 / 12:22

שחקן מכבי חיפה חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. בקבוצה החמיאו לחלוץ, שתופקד כשחקן כנף בצד ימין ב-0:4 מול עכו: "אולי רענון העמדה יעזור לו". שחקנים: "יש סגל חזק מאוד"

שחקן עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. קובי אליהו
נראה טוב. עאבד/קובי אליהו

בעירוני קרית שמונה היו מרוצים מאוד מהיכולת ב-0:4 מול הפועל עכו בגביע הטוטו. בקבוצה מעידים שהחיבור בין השחקנים והמאמן חיים סילבס מרגיש טוב יותר מהחיבור שנוצר בשנים האחרונות. "עשינו הכנה מצוינת", אמר שחקן בקבוצה, "יש כאן סגל חזק מאוד".

עוד בנושא:
עירוני קרית שמונה הביסה 0:4 את הפועל עכו

מלבד היכולת והניצחון, בקבוצה מרוצים מאוד מהתפקוד החדש והיכולת של אחמד עאבד. השחקן שיחק בתפקיד שהוא חצי מגן ימני-חצי שחקן כנף והוכיח שהוא בכושר מעולה עם שני בישולים. "אחמד מצוין", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "הוא רצה להתרענן בקבוצה אחרת, אבל אולי דווקא שינוי התפקוד זה הרענון הנכון לו. אם הוא ימשיך ככה, הוא ייתן עונה נהדרת".

למרות הכול, בקבוצה מיהרו להוריד את השחקנים אל הקרקע. "המשחק הזה הוא לא קנה מידה", אמר גורם במערכת. האימרה הזו זכתה לחיזוק אצל השחקנים. "נראינו טוב, אבל עכו בהחלט עדיין לא מוכנה. גם משחקים כאלה צריך לעבור ועשינו את זה בצורה פנטסטית", אמר אחד מהשחקנים. רותם חטואל הצעיר, שכבש שער, זכה למחמאות ובקבוצה מעידים שמדובר בפוטנציאל גדול.

עסקת העברתו של איסמעיל ריאן נסגרה סופית ושחקן מכבי חיפה היוצא חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. ריאן הגיע לסיכום עם הירוקים לפיו הם יקבלו 50 אחוז מסכום המכירה העתידית שלו, דבר שסילבס ואיזי שרצקי ניצלו כדי לצרפו.

מי שלא היה שותף למשחק הוא דידייה ברוסו, שעשוי לעזוב בסופו של דבר את המועדון. למרות שבמהלך מחנה האימון הוא קיבל הודעה שהוא נשאר בקבוצה, ייתכן ובסופו של דבר הקשר יעזוב. ברוסו פגוע מאוד ממעמדו וגם בקרית שמונה נוטים לנסות לשחרר את השחקן.

איסמעיל ריאן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ברוך הבא. ריאן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully