וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקוטל של אברגרנדה": הסינים מהללים את מאזן הדרבים של ערן זהבי

אחרי עוד צמד מול היריבה העירונית ("הוא פשוט לוהט"), לכוכב של גוואנגז'ו R&F יש כבר שמונה שערים בשישה דרבים. בסין בטוחים: "נעל את מלכות השערים, יכול לשבור את שיא הליגה"

צילום מסך

מלך שערי הדרבים של תל אביב בכל הזמנים, מוכיח בשנה האחרונה שגם היריבות העירונית בגוואנגז'ו מוציאה ממנו לא מעט, ובסין מהללים אחרי עוד צמד שכבש אתמול (שבת) ב-2:4 על אברגרנדה בליגה.

"האריות הכחולים" ואלופת סין יפגשו בפעם השלישית תוך שבועיים ביום שלישי, במסגרת גומלין רבע גמר הגביע (זהבי וקבוצתו מגיעים ביתרון 2:4, אחרי שכבש צמד במשחק הראשון), ואוהדי R&F מצפים לעוד הצגה של קפטן נבחרת ישראל. זהבי גם החזיר את קבוצתו לתמונת המאזן ההיסטורי בדרבים, שכעת עומד על שישה ניצחונות לכל צד ושלוש תוצאות תיקו.

לפני שנה, בדרבי הראשון של זהבי בסין, הוא כבש שער ניצחון מול הקבוצה של לואיז פליפה סקולארי והלהיב את הקהל עם חגיגת ה'פיו פיו' המפורסמת, והיום כבר יש במאזנו שמונה שערים בשישה דרבים. אמש הוא מצא ראשון את הרשת, ולאחר מכן "הניח את הציפוי על העוגה ונעל לחלוטין את המשחק", כפי שנכתב בתקשורת הסינית, שאף התלהבה משיתוף הפעולה בינו לבין רנאטיניו. "ההבנה ביניהם הולכת ומשתפרת", נכתב, "אפשר להרגיש הבנה עיוורת בין השניים".

עוד בנושא

צפו: ערן זהבי כבש צמד בניצחון 2:4 של גוואנגז'ו RF על אברגרנדה
ערן זהבי זוכה לשבחים בסין: "הופעות ששוות התעניינות מברצלונה"
בהופעת הבכורה הרשמית: שער ובישול לקובי מויאל בניצחון הקוסמוס

"סקולארי יודע מה זהבי שווה, אז במחצית הראשונה הוא שלח אליו שחקן שנצמד אליו כל הזמן. ועדיין, אחרי הפריצה של רנאטיניו זהבי היה במקום כדי לכבוש. זה שער שמראה את היכולות שלו, כי המסירה של רנאטיניו הגיעה מעט מאחוריו, אך הוא סידר את הרגליים ושחרר בעיטה נהדרת. השער השני כבר היה קל", הוסיף אחד התארים, שאף כינה את זהבי "הקוטל של אברגרנדה".

"זהבי נעל כמעט לחלוטין את מלכות השערים", כתב אתר אחר, "הוא מוביל בשמונה שערים והתואר ממש קרוב. הוא פשוט לוהט. למעשה, הוא יכול גם לשבור את שיא הליגה של 28 שערים בעונה".

עוד באותו נושא

ערן זהבי זוכה לשבחים בסין: "הופעות ששוות התעניינות מברצלונה"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully