וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי זוכה לשבחים בסין: "הופעות ששוות התעניינות מברצלונה"

הכוכב הישראלי סחף את גוואנגז'ו R&F לעוד ניצחון בדרבי וקבע שיא חדש לליגיונר ישראלי עם 20 שערי ליגה בעונה. הפרשן צ'ו יאנג הילל: "הוא 100 צעדים לפני כולם בדרך לתואר מלך השערים"

צילום מסך

בווידאו: תקציר הצמד של ערן זהבי בדרבי של גוואנגז'ו

ערן זהבי קבע היום (שבת) שיא שערים חדש לעונה אחת של ליגיונר ישראלי בחו"ל. קפטן נבחרת ישראל הוביל את גוואנגז'ו R&F לניצחון גדול 2:4 בדרבי על גוואנגז'ו אברגרנדה, וכמו במשחק הראשון בגביע מול האלופה, שוב כבש צמד שהעלה את מאזנו בליגה ל-20 שערים. לזהבי יש שמונה יותר מהבא אחריו בטבלת המבקיעים בסין, ואחד יותר מהכמות שהייתה לשיאן הישראלי הקודם מונס דאבור בגראסהפורס בעונת 2015/16.

לסיום העונה בסין נותרו עוד 11 מחזורים, בהם ינסה זהבי לשבור את שיא השערים לעונה אחת בליגה, ששייך לאלקסון הברזילאי (28 שערים). בקצב ההבקעות הנוכחי, השיא נמצא ממש בהישג יד.

עוד בנושא:

ערן זהבי כבש צמד בדרבי של גוואנגז'ו וקבע שיא שערים לליגיונר
ביברס נאתכו כבש בפנדל במדי צסק"א מוסקבה והגיע ל-60 שערים באירופה

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. מתוך טוויטר, צילום מסך
לא מוריד את הרגל מהגז. ערן זהבי/צילום מסך, מתוך טוויטר

הפרשן צ'ו יאנג החמיא בשידור של CCTV ספורטס: "ההופעות של זהבי שוות תשומת לב מברצלונה. הוא שוב גיבור הדרבי. נמצא 100 צעדים לפני כולם בדרך לתואר מלך השערים".

אתר ספורט מוביל במדינה המשיך באותו הכיוון ובו נכתב כי: " באתר ספורט מוביל במדינה שיבחו את זהבי וכתבו: "ההופעה של הישראלי הבינלאומי (עד כה העונה) הייתה טובה מאוד. הוא כבש 20 שערים והשאיר אבק למתחריו על תואר מלכות השערים. היום הוא שוב הפך לשחקן המרכזי של הדרבי עם צמד שערים. נראה שלזהבי לא יהיה מתחרה על תואר מלך שערי הליגה, השאלה היחידה היא האם הוא ישבור את שיא הכיבושים בסין שעומד כעת על 28 שערים".

לואיז פליפה סקולארי, מאמן המפסידה גוואנגז'ו אברגרנדה, אמר בסיום: "התחלנו טוב, אבל הם ידעו לנצל טעויות שלנו בהתקפות מתפרצות וגם אחרי שער השוויון הם מיד ניצלו שוב את ההזדמנות להבקיע. אני בעיקר מצטער שנפצעו לנו שחקנים. לגבי הפגיעה של ג'ין, זהבי פגע בו עם הברך בעצם הזנב והוא יצטרך להיבדק בבית החולים, אבל אני בטוח שזהבי לא עשה את זה בכוונה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully