וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהופעת הבכורה הרשמית: שער ובישול לקובי מויאל בניצחון הקוסמוס

צפו: הקשר הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-74, במצב של שוויון וסידר לניו יורק ניצחון 1:3 על מיאמי במחזור הפתיחה של עונת הסתיו ב-NASL, עם בישול (79) ושער (90): "תודה לאל ולאוהדים"

במשחקו הרשמי הראשון במדי ניו יורק קוסמוס מליגת ה-NASL (הליגה השנייה בארצות הברית), כבש הלילה (בין שבת לראשון) קובי מויאל את שער הבכורה שלו, שהיה גם שערו הראשון מאז דצמבר 2013, אז כבש במדי שריף טריאספול בליגה המולדבית.

הקוסמוס פתחו הלילה את עונת הסתיו ב-NASL עם משחק ביתי מול מיאמי, שהסתיים בניצחון 1:3. הקשר הישראלי, ששותף במשחק הכנה מול ולנסיה לפני כמה ימים וזכה למחמאות על הופעתו, עלה מהספסל של הקוסמוס בדקה ה-74, במצב של 1:1, ומיד הביא את השינוי.

עוד בנושא:

ליגיונרים: ביברס נאתכו הגיע ל-60 שערים באירופה, ליאור רפאלוב בישל
צפו: ערן זהבי כבש צמד בניצחון 2:4 של גוואנגז'ו RF על אברגרנדה
ערן זהבי זוכה לשבחים בסין: "הופעות ששוות התעניינות מברצלונה"

חמש דקות לאחר שנכנס למגרש, מויאל מצא את אריק קאלבילו והאמריקאי, שכבש את השער הראשון עבור ניו יורק, השלים צמד עם בעיטה חדה לפינה. בדקה ה-90 הקוסמוס הצליחו לחטוף כדור במרכז המגרש ומויאל הסתער מאחור, לקח את הכדור ודהר איתו לתוך הרחבה. הבעיטה שלו נהדפה על ידי השוער, חזרה אליו ומשם הלכה פנימה, כדי להבטיח את הניצחון. לאחר השער, הוא עוד הספיק לקבל גם כרטיס צהוב וינסה להמשיך את ההצלחה במשחק החוץ מול סן פרנסיסקו בעוד שבוע.

"המשחק הראשון שלי עם ניו יורק קוסמוס, שער ראשון וניצחון ראשון. אני מודה לאל ולכל האוהדים הנהדרים. בשבוע הבא בסן פרנסיסקו. בואו נמשיך את זה", צייץ מויאל בחשבון הטוויטר שלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully