וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגל הושלם: ג'בייל מגי חתם לעונה נוספת בגולדן סטייט

האלופה חתמה קיץ מוצלח עם חוזה חדש לסנטר שחזר לתודעה בעונה שעברה וזכה בתקופה האחרונה להצעות גבוהות יותר משלל קבוצות. אירווינג "נחוש ללכת לניקס", לברון בונה על בלדסו כיורשו?

עריכה: מתן חדד

גולדן סטייט השלימה הלילה (בין חמישי לשישי) סופית את הסגל שלה לעונת 2017/18, אחרי שהחתימה לעונה נוספת את ג'בייל מגי. הסנטר בן ה-29, שחזר לתודעה במדי הווריירס אחרי שנים של דשדוש, היה מחוזר על די כמה וכמה קבוצות בליגה שהיו מוכנות לשלם לו סכום נכבד, אולם הוא בחר לבסוף להישאר במפרץ כדי להיאבק על אליפות נוספת.

כעת יש בסגל של הווריירס 15 שחקנים עם חוזים מובטחים, ושובו של מגי משלים למעשה קיץ מוצלח למדי עבורם, בו הצליחו להשאיר את כל השחקנים החופשיים כולל אנדרה איגודאלה, שון ליבינגסטון, זאזה פאצ'וליה ומגי. בסך הכל, הווריירס יחרגו ממס המותרות ב-32.3 מיליון דולר.

הסגל המלא של הווריירס לעונה הקרובה:

רכז: סטפן קרי, שון ליבינגסטון

שוטינג גארד: קליי תומפסון, פט מקו, ניק יאנג

סמול פורוורד: קווין דוראנט, אנדרה איגודאלה, עומרי כספי

פאוור פורוורד: דריימונד גרין, דייויד ווסט, קוון לוני, ג'ורדן בל

סנטר: זאזה פאצ'וליה, ג'בייל מגי, דמיאן ג'ונס

עוד בנושא:

דיווח: "קליבלנד לא מצליחה ליצור קשר עם קיירי אירווינג"
דן גילברט: "מצפה מקיירי להיות חלק מהקבוצה בפתיחת מחנה האימון"
למאר אודום: "עשיתי קוקאין בכל שנייה פנויה, לחצתי ידיים עם המוות"

ג'בייל מגי, גולדן סטייט ווריירס. AP
העדיף להיאבק על עוד טבעת. מגי/AP

ובזמן שהווריירס כבר סגרו את הסגל ויכולים להתכונן בשקט לעונה, קליבלנד ממשיכה לספק דרמה. אחרי שאתמול דווח כי קיירי אירווינג לא עונה לטלפונים מהקאבס ולמעשה לא נמצא איתם בקשר ישיר, הלילה מפרסמים בארצות הברית שהמטרה של הרכז המצוין היא להצטרף לניקס. "קיבלתי שיחת טלפון ממקור מאוד אמין, והוא אמר לי שקיירי אירווינג נואש להיות שחקן של הניקס. קיירי רוצה הביתה", אמר פאבלו טורה מ-ESPN.

הבעיה היא שממה שידוע עד כה, הניקס מוכנים להעביר בטרייד את כרמלו אנתוני אולם לא מוכנים לדבר על האפשרות להעביר לקאבס את קריסטאפס פורזינגיס, מה שעלול להפיל את העסקה. בכל מקרה, נראה שאנתוני מעוניין לעבור ליוסטון ולא לקליבלנד.

בינתיים עושה רושם שלברון ג'יימס כבר פועל מאחורי הקלעים כדי לייצר עסקה דווקא עם פיניקס. אחרי שפורסם כי הרוקי ג'וש ג'קסון הוא המטרה מספר אחת של ג'יימס, הלילה פורסם בארצות הברית כי בימים הקרובים הוא ייערך סדרה של אימונים אישיים עם שחקני NBA ובהם אריק בלדסו, שנחשב למועמד פוטנציאלי לעזוב את הסאנס במסגרת הטרייד. כתב ESPN בריאן ווינדהורסט ציין ש"לברון אמנם נמצא בקשר רציף את הקאבס בנוגע לשחקנים, אבל הוא לא מנסה לגייס אף שחקן במסגרת טרייד אפשרי על קיירי אירווינג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קיירי וקובי בריאנט, כמעט אותו דבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully