וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גילברט: "מצפה מקיירי להיות חלק מהקבוצה בפתיחת מחנה האימון"

קליבלנד הציגה את ה-GM החדש קובי אלטמן, הבעלים גילברט נתן שואו: "גם בריאנט רצה לעזוב את הלייקרס ואז לקח שתי אליפויות. הפייסרס היו יכולים לקבל הרבה יותר על פול ג'ורג'". לברון הזמין את דרק רוז לאימון בווגאס

עריכה: מתן חדד

בשיאו של קיץ בעייתי מאוד מבחינתה, סגנית אלופת ה-NBA קליבלנד קאבלירס יצאה הלילה (בין רביעי לחמישי) לדרך חדשה עם הצגתו של הג'נרל מנג'ר הטרי של הקבוצה ומחליפו של דייויד גריפין שעזב, קובי אלטמן.

מי שהגיע לוחמני במיוחד לאירוע היה הבעלים המושמץ של הקאבס, דן גילברט, שנשאל כמובן לגבי בקשתו של קיירי אירווינג לעזוב את הקבוצה בטרייד ואמר: "הסיפור עם קיירי הוא מצב נזיל. הוא חלק מרכזי במה שאנחנו עושים כאן, הוא שחקן אדיר ותרם רבות לארגון שלנו. אנחנו נהנים ממנו כשחקן ונשאיר את הדברים בינינו בתוך הבית. לא נחשוף מה נאמר בפגישות בינינו, אבל הוא ממשיך להיות חלק משמעותי מאיתנו".

גילברט לא נעצר שם ותקף את אינדיאנה על התנהלותה בנוגע לפול ג'ורג', שמסתבר שהיה קרוב מאוד למעבר לקליבלנד לפני שנשלח ברגע האחרון במפתיע בטרייד לאוקלהומה סיטי לפני כחודש. הבעלים של הקאבס אמר: "אני חושב שהפייסרס היו יכולים לעשות עבודה הרבה יותר טובה ממה שהם עשו. הם היו יכולים לקבל הרבה יותר עבורו". באותו אחר צהריים בו ג'ורג' עבר, קיימו הקאבס שיחת ועידה עם אינדי ועם דנבר לגבי טרייד אפשרי, שאמור היה לשלוח את ג'ורג' לאוהיו, את קווין לאב לנאגטס ואת גארי האריס וכמה שחקנים נוספים לפייסרס. הטרייד המשולש הזה נפל ממש ברגע האחרון.

עוד בנושא:

בחרו את הטרייד המושלם: לאיזו קבוצה קיירי אירווינג צריך לעבור?
אדם סילבר: "הרחבת הליגה בלתי נמנעת. סיאטל תהיה אחת מהראשונות שנבדוק"
אדם סילבר: "הדרמה סביב קיירי אירווינג ולברון ג'יימס רעה ל-NBA"

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, קיירי אירוויג. רויטרס
בקליבלנד לא מרגישים את ה"עוינות". לברון וקיירי/רויטרס

גילברט ואלטמן סירבו לאשר שאירווינג אכן הגיש בקשה לטרייד ורק הודו ש"מספר תרחישים עלו בשיחות" וכאשר הבעלים נשאל האם הגארד יהיה חלק מהקבוצה בתחילת מחנה האימונים, ב-25 בספטמבר, הוא השיב: "נכון לרגע זה, קיירי אירווינג תחת חוזה לשנתיים או שלוש השנים הבאות בקליבלנד, תלוי באופציית השחקן בשנה האחרונה, 2019/20. הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שלנו וכמובן שאנחנו מצפים לראות אותו במחנה האימונים".

הבעלים לא נעצר שם: "תסתכלו על ההיסטוריה", אמר לעיתונאים, "קובי אחר, לא זה שיושב פה לידי, אלא על קובי בריאנט. בקיץ 2007 הוא התקשר לתכניות רדיו ואמר שהוא דרש לעזוב בטרייד. אחר כך הוא זכה בעוד שתי אליפויות עם הלייקרס. הדברים האלה קורים ואתה אף פעם לא יודע מה יהיה. אני לא אומר שזה המצב כאן, אבל יש הרבה התפתחויות אפשריות, לא רק אחת".

אלטמן הוסיף לגבי היחסים בין לברון לקיירי, שעל פי הדיווחים היו הסיבה המרכזית לבקשת העזיבה: "אני חושב שחלק גדול מהסיפור נופח הרבה יותר מדי. האנשים שנמצאים בבניין שלנו מדי יום לא שמו לב לשום דבר מהעוינות הזו שמדברים עליה. יחד עם קווין לאב, שני השחקנים האלה הביאו אותנו לשלושה גמרים רצופים ולאליפות ה-NBA. הם משחקים נהדר יחד ואנחנו לא ראינו כאן שום דבר מה'עוינות' הזו שהתקשורת מדברת עליה".

לגבי לברון ג'יימס אמר גילברט: "הוא עוזר לנו יותר מאי פעם", זאת בניגוד לטענות לפיהן קינג ג'יימס לקח צעד אחורה בפגרה בניסיונות לגייס שחקנים חדשים, "הוא פעיל וסייע עם דרק רוז ובגלל זה דרק חתם אצלנו. הוא מתקשר איתנו ורעב יותר ממה שאי פעם ראיתי ממנו". לברון אגב, הזמין את דרק רוז להתאמן לצדו בלאס וגאס, כאשר אל האימונים צפוי להגיע גם שחקן פיניקס, אריק בלדסו, המיוצג אף הוא על ידי סוכנו של לברון, ריץ' פול. השמועות האחרונות קושרות את בלדסו לקליבלנד במסגרת טרייד אפשרי על קיירי אירווינג.

עוד באותו נושא

בחרו את הטרייד המושלם: לאיזו קבוצה קיירי אירווינג צריך לעבור?

לכתבה המלאה
הבעלים של קליבלנד קאבלירס דן גילברט עם הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן. AP
גילברט ואלטמן במסיבת העיתונאים/AP

*** בשעה שקליבלנד אוספת את עצמה, וושינגטון חוגגת את הארכת החוזה של ג'ון וול, שחתם לארבע שנים נוספות תמורת 170 מיליון דולר. "ג'ון הוא כישרון יוצא דופן ואבן הפינה של המועדון שלנו", אמר הבעלים של הוויזארדס, טד לאונסיס, הלילה, במהלך ההכרזה הרשמית על הארכת החוזה, "השילוב הייחודי בין הכישרון למנהיגות של ג'ון הוא מה שהופך אותנו לקבוצה שיכולה לקחת אליפות".

*** אופטימיות גם בניו אורלינס, שם אנתוני דייויס, שישתף שוב פעולה בעונה הקרובה עם דמרקוס קאזינס, אמר: "התעייפתי מהפסדים. אני חושב שהשנה יש לנו את הכלים להיות ארגון מנצח. אנחנו לא יכולים לחכות כבר לפתיחת העונה. ננסה לעשות קצת רעש במערב העמוס. אנחנו עושים כל מה שאפשר. מחתימים שחקנים, עושים טריידים, כל מה שאפשר כדי לנצח. יש לנו את מה שצריך כדי להצליח, כאן ועכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully