וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר: "הדרמה סביב קיירי אירווינג ולברון ג'יימס רעה ל-NBA"

הקומישינר מוטרד מהקיץ המוזר של קליבלנד: "מכעיס שסופרסטאר שהצליח לצד סופרסטאר אחר לא מוכן לשחק איתו יותר". בקליבלנד שופכים אור על המתיחות בין קיירי למועדון, בין היתר בגלל לברון ג'יימס

עריכה: מתן חדד

אדם סילבר מודאג מההתפתחויות בקליבלנד. קומישינר ה-NBA התייחס אמש (שלישי) לדיווחים על בקשת הטרייד של קיירי אירווינג ולקיץ המוזר שעובר על הקאבס ואמר ש"אני מרגיש רע מכל מה שקורה. בכל מקרה, אני מניח שאם יש עשן, אז יש אש. מכעיס לשמוע שסופרסטאר שהצליח כל כך לצד סופרסטאר אחר לא יכול להמשיך לשחק לצידו, ולא משנה מה הסיבה. כן, זו דרמה, אבל זו לא בהכרח סוג הדרמה שהליגה רוצה. אני חושב שבסופו של דבר זה רע לליגה", אמר סילבר.

גם צ'ונסי בילאפס יודע: המצב בקליבלנד מדאיג. כבר בחודש שעבר, כשבילאפס התראיין למשרת נשיא הקאבס, הוא ידע שאירווינג לא מרוצה מהמצב שלו בקבוצה, ובנוסף הוא טוען שעיקר הדאגה שלו הייתה מהחשש שלקבוצה לא יישארו נכסים בשנה הבאה אם לברון ג'יימס יחליט לעזוב.

עוד בנושא:

קליבלנד: לברון ג'יימס מכחיש מתיחות עם אירווינג, דרק רוז חתם לעונה
מפנה מקום לכרמלו אנתוני? פורטלנד שלחה את אלן קראב לברוקלין
סטיב קר: "צירפנו שני קלעים טבעיים ושחקנים מאוד, מאוד איכותיים"

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (ימין) עם קיירי אירווינג. AP
פעם זה נראה אחרת. לברון וקיירי/AP

"בקשת הטרייד של קיירי לא הפתיעה אותי", אמר בילאפס, "כמו שהקאבס עשו תחקיר עליי, אני עשיתי עליהם. ידעתי על המצב דברים ששאר העולם לא יודע. זה מצער, כי הוא כישרון מיוחד. הרבה מאוד מהדברים שהוא עשה והשיג על המגרש ומחוצה לו היו הודות ללברון ג'יימס. זה היה מדאיג מאוד מבחינתי אם הייתי קבוצה שמנסה להשיג אותו".

לטענת בילאפס, הוא הופתע שאירווינג רוצה טרייד שישלח אותו רחוק מלברון ג'יימס. "אתה מקבל מה שאתה רוצה", אמר בילאפס, "אתה מקבל את כל הזריקות שאתה רוצה, אתה משחק עם מאמן נהדר, כשהמשחק צמוד הם הולכים עליך, אתה משחק בטלוויזיה הלאומית בכל שבוע. אישית, אני לא מבין את זה. לכל אחד יש את הרצונות שלו. אולי הוא רוצה להיות ראסל ווסטברוק ולזכות ב-MVP ולקחת את כל הזריקות. זה הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו, ולי זה לא נשמע הגיוני".

לגבי המצב של לברון ג'יימס וקליבלנד לקראת קיץ 2018 ענה בילאפס: "כל העניין של העזיבה של לברון בשנה הבאה, למען האמת זה לא ממש הפריע לי", אמר בילאפס, "והנה למה: כשיש לך אפשרות באמת לבנות משהו ולשים על זה את טביעת האצבע שלך - בנייה חדש זה דבר יפהפה, אם באמת יהיו סבלניים איתך. מה שהפריע לי יותר מהעניין של אם לברון עוזב או לא, זה שאין להם הרבה נכסים אם אתה נדרש לעשות בנייה מחדש. זה יותר מלברון. לי וללברון תמיד הייתה מערכת יחסים מדהימה".

סם אמיקו מרשת "פוקס" חשף עוד כמה פרטים על הקרע בין אירווינג לקליבלנד ובין אירווינג ללברון. לטענתו, הקאבס לא מנסים לשכנע את אירווינג לחזור בו מבקשת הטרייד מתוך אמונה ש"היחסים הללו הסתיימו". כמו כן, הוא טוען כי שבע קבוצות כבר פנו לקאבס עם הצעות קונקרטיות לטרייד, אולם הם לא ממהרים ומחכים לעסקה המושלמת עבורם. התנאי הראשון שהציבו: הם רוצים בתמורה לאירווינג שחקן שיכול לתרום בהווה, אך גם שחקן עם פוטנציאל להפוך לכוכב בעתיד. לכן שמותיהם של הרוקיז דיארון פוקס מסקרמנטו וג'וש ג'קסון מפיניקס השתרבבו כמועמדים לקאבס.

עוד טוען אמיקו כי אירווינג מקנא בלברון וביחס שהוא מקבל מקליבלנד. "הקאבס יהפכו עולמות בשביל לברון. וכמובן שבתמורה לברון מחזיקים אותם כבני ערובה", אמר לו מקור בליגה. העובדה הזו מטרידה מאוד את אירווינג, שמרגיש שעבר עם קליבלנד ימים קשים בתחילת הקריירה וחתם על הארכת חוזה ברגע שהוצע לו, אולם כעת לא זוכרים לו את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גורדון הייוורד, יוטה ג'אז, מול אייזאה תומאס, בוסטון סלטיקס. AP
עיר של ווינרים. הייוורד עם אייזאה תומאס/AP

את אוהדי יוטה זה לא ישכנע, אבל גורדון הייוורד מנסה להסביר למה הוא הגיע לבוסטון. בזמן שכל הכישרון מצטבר במערב, הייוורד היה אחד הכוכבים היחידים שעשה את המעבר לכיוון ההפוך. "היו הרבה דברים שמשכו אותי לכיוון הזה", אמר על המעבר לסלטיקס, "יש את תרבות הווינריות של בוסטון, מהרדסוקס, הפטריוטס והברואינס. יש את ההיסטוריה המיוחדת של הסלטיקס - מראסל, בירד ועד פירס. וזה נמשך. ויש את הפוטנציאל המדהים של הסלטיקס הנוכחית - מהבעלים, להנהלה, לסגל הכישרוני עם אייזיאה ואל הורפורד וכולם, וכמובן יש המאמן סטיבנס, שיש לנו מערכת יחסים מיוחדת".

ברנדון נייט, פיניקס סאנס, מול דייויד ווסט, גולדן סטייט ווריירס. AP
חבל. ברנדון נייט/AP

* מכה לפיניקס: ברנדון נייט קרע את רצועות הברך ועלול להחמיץ את כל העונה הבאה.

* ארון אפללו סיכם לעונה באורלנדו. אפללו שוחרר מסקרמנטו, שלא תצטרך לשלם 12.5 מיליון דולר לעונה הבאה (חתם בקבוצה לשנתיים ב-2016 תמורת 25 מיליון דולר). בעונה שעברה קלע 8.4 נקודות ב-25.9 דקות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully