וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "צירפנו שני קלעים טבעיים ושחקנים מאוד, מאוד איכותיים"

מאמן גולדן סטייט מאושר מצירופם של עומרי כספי וניק יאנג: "הם מתאימים לנו נהדר". הישראלי נבחר כאחת ההעברות המשתלמות ביותר, באיזה מקום דורג ברשימת השחקנים הטובים ביותר בווריירס?

ברני ארדוב

לפי כל התחזיות, גולדן סטייט רק תהיה חזקה ומאיימת יותר בעונה הבאה. אל הסגל האימתני שדרס את הליגה אשתקד הצטרפו במהלך הקיץ עומרי כספי, ניק יאנג וג'ורדן בל, וגם סטיב קר יודע שכעת יש לו הרבה יותר עומק, ועוד יותר קליעה, אם זה היה אפשרי.

"נהיה טובים יותר, זה בטוח", אמר מאמן האלופה, והתייחס באופן נקודתי לצירופם של כספי ויאנג: "בעונה שעברה, מה שהיה חסר לנו זה קליעה ל-3 משחקני הספסל. איאן קלארק עשה עבודה מצוינת. היו לנו עוד שחקנים שיכולים לקלוע, אבל העבודה העיקרית שלהם היתה בתחומים אחרים. מבחינת קלעים טבעיים, הצלחנו להוסיף שני שחקנים מאוד, מאוד איכותיים. שניהם בגבהים 2.01-2.04 מ', כך שהם יכולים לשמור על עמדות שונות. שניהם מתאימים לנו נהדר".

הסטטיסטיקה אומרת שקר צודק: בעונה שעברה, שחקני הספסל של גולדן סטייט דורגו במקום ה-29 מתוך 30 בקליעה מחוץ לקשת. אין ספק שצירופם של כספי (36.7 אחוז מחוץ לקשת לאורך הקריירה) ויאנג (37.6) יסייעו לכך.

על המצב הבריאותי שלו אמר מאמן האלופה: "אני בידיים טובות ומבקר אצל האנשים הנכונים. אני מרגיש די טוב, זה די משתפר, נראה לאן כל זה הולך. יש לי קיץ טוב בינתיים, אני הולך הרבה לים ונהנה".

עוד בנושא:

עומרי כספי: "אני עדיין לא מעכל שאני בגולדן סטייט. עד שלא יתחילו האימונים, לא אקלוט"
דיווח: דרק רוז סיכם בקליבלנד לעונה אחת תמורת 2.1 מיליון דולר
"המחיר של קיירי אירווינג יהיה סופר-גבוה", גם OKC במירוץ אחר כרמלו אנתוני

מאמן גולדן סטייט סטיב קר במצעד האליפות. AP
מרגיש טוב. קר/AP

גם ברחבי האינטרנט מסכימים עם סטיב קר. באתר basketballinsiders בחרו את החוזים המשתלמים ביותר שניתנו הקיץ, וציינו את זה של כספי (2.1 מיליון דולר לעונה). "תמוה להבין כיצד מנהלי הליגה התעלמו ממנו שוב ושוב", נכתב. "כספי הוכיח שהוא שומר מגוון. הוא לא מעמיד מספרים ענקיים, אבל קלע למעלה מ-40 אחוז ל-3 בשתי עונות, הוא שחקן שלעתים רחוקות עושה דברים שהוא לא מסוגל לעשות ומוסר טוב יותר משאנשים חושבים. כל קבוצת NBA תרוויח אם יהיה לה שחקן כמוהו בסגל. גולדן סטייט זיהתה זאת וגנבה אותו בחוזה מינימום".

עוד ברשימה: פטריק פטרסון (16.4 מיליון דולר לשלוש שנים), אנדרה רוברסון (30 מיליון דולר לשלוש שנים), לוק אמבה א מוטה (2.1 מיליון דולר לעונה), טייריק אוונס (3.3 מיליון דולר לעונה).

באתר "בליצ'ר ריפורט" דירגו את כל שחקני הסגל של גולדן סטייט. כספי התברג במקום ה-11. "הוא כמעט מתאים למה שהם עושים בצורה טובה מדי. הוא ארוך, מנוסה שיכול לקלוע מבחוץ ולהגן על מספר עמדות שונות". הקדימו אותו: דייויד ווסט (10), פטריק מקו (9), זאזה פאצ'וליה (8), ניק יאנג (7), שון ליבינגסטון (6), אנדרה איגודאלה (5), קליי תומפסון (4), דריימונד גרין (3), סטפן קרי (2) וקווין דוראנט (1).

עוד באותו נושא

דיווח: דרק רוז סיכם בקליבלנד לעונה אחת תמורת 2.1 מיליון דולר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך לקבל מחמאות. כספי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully