וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפנה מקום לכרמלו אנתוני? פורטלנד שלחה את אלן קראב לברוקלין

הגארד, שהבלייזרס בחרו להשאיר בקיץ שעבר, הועבר תמורת אנדרו ניקולסון, שינופה. בארה"ב טוענים כי ייתכן שהדבר קשור לטרייד מתקרב על כוכב הניקס. דריימונד גרין ניצב בפני תביעה אזרחית

ברני ארדוב

האם פורטלנד סוללת את דרכו של כרמלו אנתוני לקבוצה? הערב (שלישי) הבלייזרס עשו טרייד עם ברוקלין, במסגרתו הם שלחו לנטס את השוטינג גארד שלהם, אלן קראב. בתמורה, הקבוצה מניו יורק העבירה לזו מאורגון את אנדרו ניקולסון, כאשר הבלייזרס מתכוונים לשחרר את ניקולסון ו"למתוח" את החוזה שלו.

המהלכים הללו העלו תהיות בתקשורת האמריקאית, שם טוענים כי ייתכן שפורטלנד מנסה לפנות מקום בתקרת השכר ולהביא את מלו, אם הוא יהיה מוכן לוותר על סעיף ה"נו טרייד" שלו בשבילה. בשבועות האחרונים, שני הכוכבים של הבלייזרס, דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, מנסים לגייס בצורה אגרסיבית את אנתוני. השניים הודו בריאיון כי הם יצרו קשר עם הפורוורד הוותיק של הניקס ומקולום אף פרסם תמונה של מלו במדי פורטלנד בחשבון האינסטגרם שלו.

עוד בנושא:

קליבלנד: לברון ג'יימס מכחיש מתיחות עם אירווינג, דרק רוז סיכם לעונה
סטיב קר: "צירפנו שני קלעים טבעיים ושחקנים מאוד, מאוד איכותיים"
"המחיר של קיירי אירווינג יהיה סופר-גבוה", גם OKC במירוץ אחר כרמלו אנתוני

אלן קראב פורטלנד טרייל בלייזרס. AP
שנה אחרי, הוא בכל זאת בברוקלין. קראב/AP

קראב עצמו יצטרף לברוקלין עם חוזה לעוד שלוש עונות, במהלך ירוויח כ-56 מיליון דולר, זאת אחרי ה-18.5 שקיבל העונה בפורטלנד. בשנה שעברה, ברוקלין הציעה לו 75 מיליון דולר לארבע שנים והבלייזרס החליטו להשוות את ההצעה ושמרו את הגארד, שהיה שחקן חופשי מוגבל, אצלם. במהלך העונה החולפת, הרביעית שלו בליגה, הוא קלע 10.7 נקודות בממוצע למשחק, ב-28.5 דקות. בפלייאוף צנח ל-5.5 נקודות ב-23 דקות בממוצע.

* גולדן סטייט הכריזה הערב רשמית על החתמתם המחודשת של סטפן קרי, קווין דוראנט, אנדרה איגודלה, שון ליבינגסטון, זאזה פאצ'וליה ודייויד ווסט. אלא שלצד כל אלה, אצל האלופה נאלצים לעסוק בנושאים קצת פחות נעימים, זאת לאחר שדריימונד גרין גילה היום כי הוא ניצב בפני תביעה אזרחית בשל חלקו בקטטה שאירעה לפני כשנה, במהלכה הוא סטר לשחקן פוטבול לשעבר של מכללת מישיגן סטייט, המכללת בה הוא עצמו שיחק כדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully