וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום: "עשיתי קוקאין בכל שנייה פנויה, לחצתי ידיים עם המוות"

כוכב העבר כתב ל"פליירס טריביון" על התקופה הקשה שהובילה לתרדמת בה היה שרוי: "כשאתה מכור, שום דבר לא חודר אליך. חשבתי שלעולם לא אמות. היום אני נקי, אבל עדיין רוצה להתמסטל"

עריכה: מתן חדד
"הייתי בשוק טוטאלי. בשלב הזה של חיי עשיתי קוקאין כל יום, פחות או יותר בכל שנייה פנויה שהיתה לי. לא יכולתי לשלוט בזה. לא רציתי לשלוט בזה"

כמעט שנתיים חלפו מאז למאר אודום נמצא מחוסר הכרה בבית בושת בנוואדה. כוכב ה-NBA הובהל לבית החולים, מונשם ומחוסר הכרה, ורק בחלוף מספר ימים הצליח לנשום בכוחות עצמו ולהתאושש.

היום (חמישי) סיפר שחקן לוס אנג'לס קליפרס, מיאמי היט, לוס אנג'לס לייקרס ודאלאס מאבריקס לשעבר על ההתמוטטות המפחידה ההיא, ההתמכרות לסמים ומה עבר עליו מאז היום המכונן בנוואדה, שאף הביא בסופו של דבר לפרידה שלו מקלואי קרדשיאן.

"כשהתעוררתי בבית חולים בנוואדה, לא יכולתי לזוז", פתח אודום את הכתבה שלו ב"פליירס טריביון". "לא יכולתי לדבר. הייתי כלוא בתוך הגוף שלי. הגרון שלי כאב בטירוף. הסתכלתי למטה והיו תקועים לי המון צינורות בפה. הייתי בפאניקה. ניסיתי למשוך אותם החוצה, אבל לא יכולתי כי ידי היו כל כך חלשות. האחיות רצו כדי לעצור אותי. היה לכם פעם חלום רע, בו אתם בורחים ממפלצת או משהו, ואתם לא מצליחים לרוץ? ככה זה הרגיש. אשתי לשעבר היתה בחדר. אחרי כל החרא שעשיתי, הופתעתי לראות אותה. למען האמת, ברגע הזה הבנתי שאני במצב רע.

בשלב מסוים הרופא הראשי הגיע ואמר לי מה קרה. הוא אמר: 'מר אודום, היית בתרדמת בארבעת הימים האחרונים. אתה מבין?' לא יכולתי לדבר, אז פשוט הנהנתי. הוא אמר: 'זה נס שאתה כאן. לא חשבת שתצא מזה'. הייתי בשוק טוטאלי. בשלב הזה של חיי עשיתי קוקאין כל יום, פחות או יותר בכל שנייה פנויה שהיתה לי. לא יכולתי לשלוט בזה. לא רציתי לשלוט בזה. אני זוכר ששכבתי שם, כלוא בתוך המחשבות שלי, ונזכרתי במשהו שסבתא שלי היתה אומרת לי כשהייתי ילד. 'מה שנעשה בחושך, בסוף יוצא לאור'.

עוד בנושא:

דן גילברט: "מצפה מקיירי להיות חלק מהקבוצה בפתיחת מחנה האימון"
בחרו את הטרייד המושלם: לאיזו קבוצה קיירי אירווינג צריך לעבור?
אדם סילבר: "הרחבת הליגה בלתי נמנעת. סיאטל תהיה אחת מהראשונות שנבדוק"

כדורסלן העבר למאר אודום. AP
מדבר על השפל הגדול בחייו. אודום/AP
"אף אחד לא חסין לכאב. כשאתה מכור, שום דבר לא חודר אליך. חשבתי שלעולם לא אמות. לא חשבת שאיכנס לתרדמת, לא חשבתי שיש לי בעיה"

"שכבתי במיטה הזאת, מחובר לכל המכונות הללו, אנשים מסביבי בוכים, ולא יכולתי לברוח יותר. זה כאילו אלוהים אמר לי - 'אתה צריך להרגיע, או שזה רק יחמיר'.

"אחד המקומות החשוכים ביותר אליהם הגעתי היה בחדר המוטל הזה, מתמסטל עם איזו בחורה, ואשתי באותה תקופה נכנסה. זה כנראה היה שפל המדרגה. קודם כל - זה היה מוטל. אני מיליונר, זכיתי בשתי אליפויות NBA, ואני במוטל, עם סתם בחורה, עושה קוקאין. איבר המין שלי וההתמכרות שלי לקחו אותי לדרכים בהם אתה לא רוצה ללכת. אף אחד לא חסין לכאב. כשאתה מכור, שום דבר לא חודר אליך. חשבתי שלעולם לא אמות. לא חשבת שאיכנס לתרדמת, לא חשבתי שיש לי בעיה.

היום אני נקי, אבל כל יום זה מאבק. יש לי התמכרות, תמיד תהיה לי התמכרות. זה לא יעבור. אני רוצה להתמסטל ממש עכשיו, אבל אני יודע שאני לא יכול, אם אני רוצה להיות פה עבור הילדים שלי. לחצתי ידיים עם המוות. אבל עדיין יש לי את הילדים שלי. אני עדיין כאן, ולעזאזל, אני עדיין חתיך. בכל בוקר אני מסתכל על אותן תמונות - התמונות של אלה שכבר לא כאן. אמא שלי, סבתא שלי. הבן שלי ג'יידן. החבר הכי טוב שלי ג'יימי. ואנשים שעדיין כאן. שני הילדים היפים שלי. אני פשוט מביט על הפרצופים שלהם כמה דקות, ונזכר מה משמעות החיים. אני מרגיש אנרגיה. אני מרגיש אהבה, וזה מספיק לי לאורך היום. זה כמו לקחת ויטמינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully