וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני לקראת רומניה: "רוצים להשתפר ולעבוד על הכימיה"

27.7.2017 / 20:14

נבחרת ישראל התאמנה בבוקרשט לפני משחק ההכנה הראשון שלה לקראת היורובאסקט (שישי, 20:30, ספורט5): "רוצים להרגיש את הדברים עליהם עבדנו. האווירה מצוינת, האנשים מחויבים"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

נבחרת ישראל תעלה מחר (שישי, 20:30, ספורט5) למשחק הכנה ראשון לקראת יורובאסקט 2017 כשתפגוש בבוקרשט את נבחרת רומניה. הנבחרת הגיעה היום בבוקר לרומניה וערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק. ליאור אליהו נשאר בארץ כדי לעבוד עם הסקאוט מודי מאור בעבודה אישית, ואילו עומרי כספי שיצא עם שחקני הנבחרת, לא יוכל לשחק מחר בשל חוקי ה-NBA, ולגבי השתתפותו במשחק ההכנה השני נגד הרומנים, ביום ראשון, תתקבל החלטה בסמוך למשחק.

"זה צעד ראשון שלנו בדרך ליורובאסקט", אמר גיא פניני. "אחרי שבוע וקצת של אימונים אנחנו רוצים להתחיל לשחק את המשחקים, להרגיש את מה שעבדנו עליו. להתחיל להשתפר, לעבוד על הכימיה בינינו, יוצאים לדרך. אווירה מצוינת, אנשים מאוד מחויבים, אנרגיות, יודעים מה חשיבות המשימה הזאת. עדיף כמה שפחות לדבר ולהיות ממוקדים בדבר הנכון".

הסגל שיעמוד לרשותו של ארז אדלשטיין: בר טימור, גל מקל, יוגב אוחיון, יותם הלפרין, שון דאוסון, עוז בלייזר, עמית שמחון, גיא פניני, אלישי כדיר, ריצ'רד האוול, אלכס צ'וברביץ' ועידן זלמנסון.

נבחרת רומניה, בדיוק כמו ישראל, מארחת בית בשלב הבתים הראשון ביורובאסקט הקרוב, ותנסה לעשות הפתעה ולהעפיל לשלב שמינית הגמר. הרומנים כבר ניצחו במשחק ההכנה הראשון שלהם את נבחרת טוניסיה 56:67. את הנבחרת מאמן מרסל טנטר, כשהשחקן המוביל נכון לשלב זה הוא ולאד מולדובנו. בנבחרת עושים מאמצים כדי להשלים אזרוח של שני שחקנים אמריקאים, שהמאמן יוכל לבחור מתוכם.

עוד בנושא:

נשארו עם המחמאות: על הלקחים שצריך ללמוד מנבחרת העתודה
ליאור אליהו: "אולי זו אליפות אירופה האחרונה שלי, דברים עוד יכולים להשתנות"
ריצ'רד האוול: "אני מרגיש ישראלי, המון דברים מרגישים כמו בבית"
עומרי כספי: "צוות המאמנים שלנו מהטובים באירופה ואולי בעולם"

גיא פניני נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
כבר מחכה לעלות לפרקט. פניני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully