וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הודיע: "החלטתי לא להתחרות יותר ב-2017"

המדורג ראשון בעולם לשעבר אישר כי הפציעה במרפק, אותה הוא סוחב בשנה וחצי האחרונות, תיאלץ אותו לא לקחת חלק באליפות ארצות הברית, בחצי גמר גביע דייויס ובטורניר גמר הסבב

רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' הודיע היום (רביעי) שיחמיץ את אליפות ארצות הברית הפתוחה, כמו גם את שארית 2017, בשל הפציעה במרפק ממנה הוא סבל בתקופה האחרונה - אותה פציעה שאילצה אותו גם לפרוש מטורניר ווימבלדון האחרון ברבע הגמר, בפיגור 7:6, 2:0 מול תומאש ברדיך. המשמעות: בנוסף לאליפות ארצות הברית הפתוחה, יחמיץ דג'וקוביץ' גם את חצי גמר גביע דייויס ואת טורניר גמר הסבב, שייערך באצטדיון ה-O2 בלונדון בנובמבר.

"אחרי חצי שנה וחצי שאני סוחב את הפציעה הזאת, החלטתי לא להתחרות יותר ב-2017", בישר הסרבי בעמוד הפייסבוק שלו. בכך יגיע לסיומו רצף של 51 גרנד סלאמים בהם לקח דג'וקוביץ' חלק, מאז ששיחק באליפות אוסטרליה לראשונה ב-2005.

על פי הרופא של נבחרת הדייויס של סרביה, זדנקו מילינקוביץ', "הוא יוכל לרוץ ולשמור על כושר גופני, וכמובן לעשות פיזיותרפיה. עכשיו מה שחשוב זה לנוח ולתת לגוף להתאושש, ניתוח זה האופציה האחרונה. הפציעה היא גם בגלל עומס, הוא לא נח מספיק, הוא שחקן שמשחק למרות פציעות. זה משהו שעובר עליו כבר שנה וחצי, אבל נולה, הודות לטיפולים ולמצב הפיזי המדהים שלו, הצליח להתגבר על זה ולשחק. אבל אז הפציעה הפכה לכרונית, ולכן זה טוב מאוד שהוא ויתר על המשחק מול ברדיך בווימבלדון".

עוד בנושא:

אטלנטה: דודי סלע ניצח 2:6, 5:7 את קראבצ'וק בסיבוב הראשון
בסרביה טוענים: נובאק דג'וקוביץ' ייעדר מאליפות ארה"ב, אולי גמר את העונה
להדהים את בוריס בקר ואת העולם כולו: מחווה לאחת הסנסציות הגדולות בהיסטוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully