וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה טוענים: נובאק דג'וקוביץ' ייעדר מאליפות ארה"ב, אולי גמר את העונה

רופא נבחרת הדייויס של סרביה טוען שנולה הפצוע ייעדר בין 6 ל-12 שבועות: "הוא חייב לנוח. טוב מאוד שהוא ויתר על המשחק מול ברדיך בווימבלדון, התפללתי שזה ייגמר". וגם: עדכוני דירוג

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
סובל מפציעה כבר שנה וחצי. דג'וקוביץ'/רויטרס

האם נובאק דג'וקוביץ' יחמיץ את אליפות ארה"ב? בסרביה מעריכים היום (שני) שהטניסאי המקומי צפוי להיעדר מהטורניר שיתקיים באוגוסט בניו יורק, ואולי אף להחמיץ את כל שאר העונה. על פי הרופא של נבחרת הדייויס של סרביה, נולה ייעדר בין 6 ל-12 שבועות, ויחמיץ גם את חצי גמר גביע הדייויס של סרביה מול צרפת בספטמבר. דג'וקוביץ' כבר הודיע שיערוך השבוע מסיבת עיתונאים בנוגע להמשך העונה שלו.

"בתקופה הקרובה הוא לא יוכל להתאמן עם מחבט", אמר זדנקו מילינקוביץ', מנתח אורתופדי, על דג'וקוביץ', שסובל כבר תקופה ממושכת מפציעה במרפק, שמשפיעה גם על הכתף ופרק היד, "הוא יוכל לרוץ ולשמור על כושר גופני, וכמובן לעשות פיזיותראפיה. עכשיו מה שחשוב זה לנוח ולתת לגוף להתאושש, ניתוח זה האופציה האחרונה. הפציעה היא גם בגלל עומס, הוא לא נח מספיק, הוא שחקן שמשחק למרות פציעות".

לטענתו, "זה משהו שעובר עליו כבר שנה וחצי, אבל נולה, הודות לטיפולים ולמצב הפיזי המדהים שלו, הצליח להתגבר על זה ולשחק. אבל אז הפציעה הפכה לכרונית, ולכן זה טוב מאוד שהוא ויתר על המשחק מול ברדיך בווימבלדון, אני התפללתי שהמשחק כבר ייגמר, כי היו רגעים שהיה בלתי ניתן לשאת את הכאב. אנחנו מכירים כבר הרבה שנים, ואני יודע מתי הוא לא בסדר. הבעיה היא שפציעה כזאת דורשת הרבה זמן מנוחה, ולא היה לו אותו. הוא היה חייב לשחק, יום אחרי יום.

"מרפק הוא מקום ייחודי בגוף, שלא מוגן על ידי שרירים... זו בעיה מוכרת של טניסאים, פיצ'רים בבייסבול, שחקני כדוריד, ובפציעות כאלה, חשוב לנוח. זה מה שהוא עושה עכשיו. צריך להימנע מכל התערבות נוספת (ניתוח), בגלל סיבוכים פוטנציאליים".

דויד פרר טניסאי ספרדי. רויטרס
טיפס. פרר/רויטרס

דירוג עולמי: אין שינויים בצמרת, סלע 74

בדירוג הגברים שהתעדכן היום, אין שינויים במקומות 1 עד 12. אנדי מארי ראשון ואחריו, רפאל נדאל, רוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ', סטן ואוורינקה, מארין צ'יליץ', דומיניק תים, קיי נישיקורי, מילוש ראוניץ' וסוגר את העשירייה הראשונה, גריגור דימיטרוב. דויד פרר, שזכה אתמול בטורניר בשטדאד, רשם עלייה נאה של 13 מקומות והוא במקום ה-33. דודי סלע ירד מקום אחד והוא 74 בעולם כעת. הישראלי השני בדירוג הוא עדן לשם, שירד 21 שלבים, אל המקום ה-283. אמיר ויינטרוב רק במקום ה-346 אחרי ירידה של שבעה מקומות.

אצל הנשים, הצ'כית קרולינה פלישקובה ממשיכה להוביל ואחריה סימונה האלפ ואנג'ליק קרבר. גרבינייה מוגורוסה, אלופת ווימבלדון, קפצה למקום הרביעי, אלינה סביטולינה האוקראינית חמישית, קרולין ווז'ניאקי שישית וג'ו קונטה ירדה שלושה מקומות, אל המקום השביעי. את העשירייה הראשונה משלימות סבטלנה קוזנצובה, ונוס וויליאמס ואגניישקה רדוואנסקה. הישראלית הבכירה בדירוג היא יוליה גלושקו, שירדה מקום אחד והיא 230 בעולם. דניס חזניוק ירדה שישה מקומות והיא 249.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully