וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון לא מתכוון לעזוב בטרייד, סקרמנטו תשיג את קיירי אירווינג?

ב-ESPN נטען כי ג'יימס לא יוותר על סעיף ה"נו טרייד": "בלי קשר למאזן או לנוכחות של קיירי". הקינגס רוצים להציע את דיארון פוקס. וגם: האם לברון בגד באשתו סוואנה? האקס של אימו מאיים לחשוף

ברני ארדוב

הדרישה של קיירי אירווינג מקליבלנד, להעביר אותו בטרייד, ממשיכה להרעיש ולהרעיד את ה-NBA בימים בהם הליגה אמורה להיות שקועה עמוק בפגרה.

בימים האחרונים, כמעט כל כתב שמקושר לגורמים כאלה ואחרים בליגה מעלה ספקולציות לגבי הסיבות שהובילו את אירווינג לרצות לעזוב ולגבי טריידים אפשריים על הגארד הנהדר, כאשר השמועה האחרונה שצצה טוענת כי סקרמנטו מוכנה להציע עבור אירווינג את הרוקי המבטיח שלה דיארון פוקס ואת קוסטאס קופאס בין היתר. "סקרמנטו תתן את כדור הארץ, השמש והירח בשביל קיירי. הוא אולסטאר, בן 25 ותחת חוזה נמוך יחסית לשנתיים הקרובות", אמר גורם בליגה לכתב סם אמיקו.

ובעוד כולם מנסים להבין לאן אירווינג הולך, החלה לצוץ גם האפשרות לפיה דווקא לברון ג'יימס הוא זה שיועבר בטרייד, כל עוד הקאבס יכולים לקבל עליו משהו, שכן גם קינג ג'יימס עשוי לעזוב את הקבוצה עם תום חוזהו בעונה הבאה. אלא שלברון, אחד משלושת השחקנים היחידים בליגה שמחזיקים בסעיף המאפשר עליהם להטיל וטו על כל טרייד (שני האחרים עם כרמלו אנתוני ודריק נוביצקי) ממש לא מתכוון לוותר על הסעיף שנותן לו כוח להחליט לגבי עתידו, כך על פי כריס היינס מ-ESPN.

עוד בנושא:

דיווח: קליבלנד כללה את אירווינג בשיחות מול אינדיאנה ושיקגו
באטלר וטאונס פנו להנהלת מינסוטה: רוצים לצרף את קיירי אירווינג
דיווח: פילדלפיה מתכוונת להחתים את ג'ונה בולדן כבר בקיץ הבא

לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
קיירי יילך? לברון ממש לא מתכוון לזוז/GettyImages

"בלי קשר לרמת הסגל של הקאבס לעונה הבאה או לאפשרות הריאלית שלו לחזור לגמר ה-NBA, בפעם השמינית ברציפות, בלי קשר למאזן הניצחונות או לנוכחות של קיירי אירווינג, או לאי הנוכחות שלו, לברון לא יוותר על הסעיף", כתב היינס.

בינתיים, לברון מוצא עצמו מוטרד בפרשייה לא נעימה שאיננה קשורה לכדורסל. ראפר ממיאמי, המכנה את עצמו "Da Real Lambo", יצא עם אמו של ג'יימס, גלוריה, במשך כמה שנים עד שהשניים נפרדו על רקע שמועות לבגידות במערכת היחסים הזו. כעת, למבו מאשים את לברון בכך שעודד את אימו לפרק את הקשר ובפוסט באינסטגרם הוא תקף את שחקן הקאבס: "אתה! אתה יודע למה נפרדנו! אז אני צריך לומר לעולם את האמת! ראית אותי מתייחס לאימא שלך כמו מלכה ואני ראיתי אותך מתייחס לאשתך כמו... אל תנסה לגרום לעולם להאמין שלמבו פישל. תן לעולם לראות מה הבעיות האמיתיות במשפחה הזו. תן כבוד ללמבו, כי אני תמיד כיבדתי אותך. אתה כל כך אוהב את הרשת החברתית ולא יכולת לדבר איתי כמו בנאדם. גרמת לי ללכת לרשתות החברתיות בעצמי".

* מוריס ספייטס חותם על חוזה מינימום לעונה אחת באורלנדו.

עוד באותו נושא

דיווח: קליבלנד כללה את אירווינג בשיחות מול אינדיאנה ושיקגו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully