וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פילדלפיה מתכוונת להחתים את ג'ונה בולדן כבר בקיץ הבא

הסיקסרס התלהבו מהיכולת שהפגין השחקן החדש של מכבי תל אביב בליגת הקיץ ומתכננים לממש את סעיף היציאה כבר אחרי עונה אחת. ג'ו אינגלס בירך את בולדן: "אתה הולך לאהוב את המועדון"

ברני ארדוב

פילדלפיה, שבחרה בג'ונה בולדן בדראפט ה-NBA האחרון (בחירה 36), מתכוונת לצרפו לקבוצה אחרי עונה אחת בלבד במכבי תל אביב. הצהובים הודיעו שלשום על צירופו של הפורוורד האוסטרלי (2.08, 21) לשלוש שנים אחרי שפדו את סעיף השחרור שלו מהכוכב האדום בלגרד בשורותיה היה חתום, אולם אפשר שהיא תהנה משירותיו לפרק זמן קצר יותר.

בולדן הרשים את הסיקסרס בליגת הקיץ בלאס וגאס עם ממוצעים של 8.7 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק, ועל פי רשת "פוקס" האמריקאית, נשמעו בקבוצה קולות להחתימו כבר בקיץ הנוכחי. למרות זאת, לאחר ששוכנעו על ידי מכבי תל אביב ובעיקר על ידי נבן ספאחיה שאמור לפקח על ההתפתחות שלו מקרוב, הוחלט להשאירו באירופה לעת עתה. כך או כך, נציגים של הסיקסרס יבואו לעקוב אחרי בולדן בישראל לעתים קרובות. לא ברור מהו גובה הפיצוי שנקבע לבולדן על ידי מכבי תל אביב, אולם ידוע שהוא מחזיק באופציית יציאה ל-NBA מדי קיץ.

עוד בנושא:

בולדן חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב, נבן ספאחיה נלהב
"הגניבה של הדראפט": עשרה דברים שלא ידעתם על ג'ונה בולדן
עונה פיננסית? מסקנות ראשוניות מהקיץ של מכבי תל אביב

שחקן פילדלפיה 76' ג'ונה בולדן. AP
מכבי תל אביב תהנה ממנו למשך עונה אחת בלבד? בולדן/AP

הסיקסרס נהגו בשנים האחרונות לא אחת להשאיר את בחירות הדראפט לשנות "השתפשפות" באירופה. גם דריו שאריץ' הם צירפו רק לאחר שצבר מספיק ניסיון באנדולו אפס וכך גם עשו עם הקלע הטורקי פורקאן קורקמאז, שהצטרף לקבוצה הקיץ.

הלילה בירך את בולדן לרגל חתימתו במכבי תל אביב אקס אחר של הצהובים, ג'ו אינגלס. "ג'ונה יאהב לשחק עבור מכבי תל אביב. מועדון נהדר, אוהדים נהדרים, עיר נהדרת", צייץ הסמול פורוורד שהיה חלק מהזכייה ביורוליג ב-2014, ומאז עזיבתו את ישראל פרח במדי יוטה ג'אז. אגב, על פי דיווחים בסרביה, מכבי תל אביב הצליחה להוריד משמעותית את הסכום ששילמה לכוכב האדום כפיצוי על עזיבתו של בולדן. הקבוצה הסרבית שנמצאת בקשיים כלכליים חמורים דרשה תחילה קרוב ל-600 אלף יורו מהצהובים, אולם לבסוף סוכם על סכום שנע בסביבות ה-400 אלף יורו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

ג'ו אינגלס מברך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully