וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לו הכל": עשרה דברים שלא ידעתם על ג'ונה בולדן, הרכש של מכבי תל אביב

21.7.2017 / 17:25

בן למשפחת כדורסל, מסוגל לעשות הכל על הפרקט וחושב שאירופה היתה ההחלטה הטובה בחייו. בארה"ב כבר הגדירו את האוסטרלי כ"גניבה של הדראפט". אם תצפו בביצועיו המגוונים, אולי תבינו למה

AP

לא מעט שחקנים מסקרנים חתמו במכבי תל אביב לאורך השנים, אך ג'ונה בולדן (21, 2.08 מ'), שהצטרף לצהובים היום (שישי), הוא לבטח אחד הסיפורים המעניינים ביותר שיפזזו על הפרקט ביד אליהו בעונה הבאה. שחקן הפנים האוסטרלי המגוון שיחק שנה אחת במכללות, שנה אחת בסרביה וכבר נבחר בדראפט ה-NBA, ועל פי כל הערכות, מקומו האמיתי - בין אם בשנה הבאה או עוד מספר שנים - יהיה בליגה הטובה בעולם.

"ג'ונה הוא שחקן צעיר אבל מאוד מוכשר, פוטנציאל גדול", אמר מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. "פורוורד אתלטי שיודע להפציץ מרחוק. ילד נהדר שאוהב לעבוד קשה ואנו מאמינים שהוא יתפתח להיות שחקן מצוין".

בקיץ שעבר נדד בולדן ל-FMP בלגרד הסרבית, בה העמיד ממוצעים של 12.9 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק. בקיץ הנוכחי חתם לשנתיים בכוכב האדום בלגרד, ו-12 ימים לאחר מכן נבחר במקום ה-36 של דראפט ה-NBA על ידי פילדלפיה. בליגת הקיץ הנוכחית רשם בשורות הסיקסרס ממוצעים של 10 נקודות ו-5.3 ריבאונדים לערב והיום, כאמור, הוא נטש את בלגרד וחתם במכבי תל אביב. הנה עשרה דברים שאולי לא ידעתם עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully