וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטלר וטאונס פנו להנהלת מינסוטה: רוצים לצרף את קיירי אירווינג

כוכבי הוולבס כבר מנסים לגייס מאחורי הקלעים את הרכז שמעוניין לעזוב את קליבלנד בטרייד: "הם משוכנעים שאיתו יוכלו לרוץ לאליפות". פורזינגיס שולח רמז לקיירי, כרמלו עדיין "נעול על יוסטון", וגם: האם לברון מעביר מסר עקיף?

צילום מסך

בקשת הטרייד של קיירי אירווינג מקליבלנד עדיין מכה גלים ב-NBA. מאז שהדבר פורסם, כך נראה, שלל כוכבים כבר פועלים בדרכים ישירות ועקיפות כדי לגייסו לקבוצות שלהם. הקבוצות שאירווינג עצמו רוצה להצטרף אליהן הן סן אנטוניו, ניו יורק ומיאמי, אולם דווקא מינסוטה עשויה להיות זו שתרוויח. מסתבר שבניגוד לטענות של קליבלנד, אירווינג הודיע לראשי הקאבס שהוא רוצה לעבור בטרייד כבר בחודש שעבר - עוד לפני דראפט ה-NBA - כשהכוונה האמיתית שלו היא לעבור לשיקגו ולשלב כוחות עם חברו הטוב ג'ימי באטלר.

מאז באטלר הספיק לעבור לוולבס, אבל השאיפה של השניים לשחק יחד נותרה בעינה. בריאן ווינדהורסט מ-ESPN טוען שבאטלר וקארל אנתוני טאונס כבר החלו במאמצים לגייס את אירווינג. "באטלר וטאונס כבר אמרו להנהלת הוולבס שהם רוצים לצרף את אירווינג. שניהם נלהבים מהרעיון שישתפו איתו פעולה", כתב. באטלר ואירווינג הפכו חברים קרובים כששיחקו יחד בנבחרת ארצות הברית, בעוד הקשר בין קיירי לטאונס נעוץ ביחסים בין שני האבות שלהם, ששיחקו יחד כשחקנים פעילים באזור ניו ג'רזי בעבר ונותרו בקשרי ידידות עד היום.

עוד בנושא:

דיווח: קיירי אירווינג ביקש לעזוב את קליבלנד בטרייד
דיווח: קליבלנד והניקס מנהלות משא ומתן לטרייד על אירווינג
להשתחרר מהצל של לברון: משמעויות בקשת הטרייד של קיירי

קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס, נשמר על ידי ג'ימי באטלר, שיקגו בולס. AP
כמו אצל כוכבי NBA רבים שרוצים לשחק יחד, גם החברות הזו נרקמה בנבחרת. אירווינג ובאטלר/AP

לוולבס יש אפשרות לתת לקאבס תמורה לא רעה עבור אירווינג, כולל אנדרו וויגינס שמסיים חוזה בקיץ הבא (ולכן הוולבס עשויים לנסות לקבל משהו תמורתו, אם יבינו ממנו שאין בכוונתו להישאר), וג'ף טיג, שהצטרף רק לאחרונה.

גם כוכבים אחרים מתלהבים מאוד מהרעיון לשחק אירווינג. אחד מהם הוא קריסטאפס פורזינגיס מהניקס, שהמשיך את טרנד הגיוסים של כוכבי NBA באמצעות רשתות חברתיות ועשה לייק לאילוסטרציה של אירווינג במדי הניקס, שעליה כתוב: "כל מה שחשוב זה שאירווינג יחזור הביתה וישחק לצד פורזינגיס".

הבעיה היא שהטרייד בין קליבלנד לניקס עשוי שלא להסתייע משום שכרמלו אנתוני לא מתלהב לעבור לקליבלנד, למרות האפשרות לשחק לצידו של חברו הטוב לברון ג'יימס. בארה"ב דווח הלילה כי כרמלו "נעול על יוסטון" ומכיוון שהוא מחזיק בסעיף "נו-טרייד" המאפשר לו לסרב לכל טרייד שלא מוצא חן בעיניו, הוא עלול שלא להסכים לקחת חלק בעסקה בין הניקס לקאבס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיירי אירווינג במדי הניקס? פורזינגיס לייקס דיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים: שימו לב למילות השיר שהעלה לברון ג'יימס (רמז לקיירי?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully