וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קליבלנד והניקס מנהלות משא ומתן לטרייד על אירווינג

קליבלנד מתחילה להתרגל לרעיון שהרכז יעזוב: לברון לא מגיב באופן מפתיע, הפרשנים טוענים כי לקובי בריאנט יש חלק בהחלטה, והניקס מוכנים לוותר רק על אנתוני ובחירת דראפט. בינתיים היריבה במזרח עם הצהרת כוונות: ג'ון וול האריך חוזה

צילום מסך

הקיץ הסוער של קליבלנד קיבל אתמול (שישי) תפנית נוספת, כשהתברר שקיירי אירווינג ביקש מהקבוצה להעביר אותו בטרייד. הפגרה של הקאבס ממילא הייתה קשה ממילא, וכללה עזיבה של ה-GM דייויד גריפין (הלילה הודיעה הקבוצה כי סגנו, קובי אלטמן, יירש אותו באופן קבוע), איומי עזיבה לא רשמיים של לברון בתום חוזהו בקיץ הבא, ואפס מהלכים בשוק השחקנים החופשיים או בטריידים.

אולם הבשורות אמש הפתיעו גם בכירים בקבוצה עצמה, כך על פי דיווחים בארה"ב. רק לפני חודש אירווינג התראיין לכלי התקשורת ולמרות ההפסד בגמר ה-NBA, הביע באופן חד משמעי רצון להישאר בקליבלנד ולהמשיך להיאבק על האליפות לצד לברון ג'יימס. כעת הכל השתנה ואחת הסיבות המרכזיות לבקשת העזיבה של קיירי נוגעת ככל הנראה ליחסיו עם ג'יימס. "קיירי הודיע לקאבס חגיגית שהוא לא מעוניין לשחק יותר לצידו של לברון. הוא רוצה להיות האיש המרכזי, הוא רוצה להיות הפנים של פרנצ'ייז כלשהו", אמר בעילום שם גורם המקורב לאירווינג ל-Cleveland.com.

עוד בנושא:

דיווח: קיירי אירווינג ביקש לעזוב את קליבלנד בטרייד
דרק רוז ב"שיחות רציניות" עם קליבלנד בנוגע לחוזה לעונה
"הלייקרס ינסו להחתים את וייד כדי לפתות את לברון לבוא"

הנה הדברים שלברון וקיירי אמרו אחד על השני ממש לא מזמן. מאז משהו השתנה

בארצות הברית דווח שלברון "המום, עצבני ומופתע" מהבקשה של אירווינג, אולם יחד עם זאת חשף בריאן ווינדהורסט מ-ESPN שאין בכוונתו של ג'יימס להתערב בנושא או לנסות לשכנע את הנהלת הקאבס להשאירו. על פי ווינדהורסט, אירווינג שוחח על הלבטים שלו עם חברים אחרים לקבוצה, אולם לא עם ג'יימס, מה שגרם לג'יימס לאי נוחות. "לברון היה מרוסק כששמע על זה, כי הוא הרגיש שהוא נקשרו והתחברו והאמין שהם הולכים לנסות לגבור על גולדן סטייט בעונה הקרובה". כעת ג'יימס "מתכנן להמשיך את הקיץ שלו כרגיל ורוצה להוביל את קליבלנד לגמר רביעי ברציפות - בלי קשר למי ישחק איתו בקבוצה", כך על פני ווינדהורסט.

גורם נוסף שסייע לאירווינג לקבל את ההחלטה המפתיעה הוא ככל הנראה קובי בריאנט. אירווינג נחשב למעריץ של הממבה השחורה ונוהג להתייעץ איתו פעמים רבות על החלטות בקריירה. דייב מקמנימן מ-ESPN סיפר ש"קובי נתן לו את הביטחון ואמר לו שהוא יכול להיות ה-שחקן של הקבוצה מסוימת, ולא להיות הסגן של לברון".

למרות בקשתו של אירווינג, כלל לא בטוח שהקאבס אכן יחליטו להעביר אותו בטרייד. בניגוד למספר מצומצם של כוכבים בליגה, אירווינג לא מחזיק בסעיף "נו-טרייד" שמאפשר לו לסרב למעבר בטרייד שאינו חפץ בו. לכן, כך נראה, רשימת הקבוצות המועדפות עליו שאף העביר לקבוצה - וכוללת את סן אנטוניו, ניו יורק, מיאמי ומינסוטה - עשויה להיות חסרת משמעות.

בינתיים מתברר שהקאבס כבר החללו לגשש אצל קבוצות אחרות בנוגע לאפשרות של טרייד על אירווינג. אחת מהן היא הניקס, שכן נכללה ברשימת האפשרויות של אירווינג. בתקשורת הניו-יורקית דווח הלילה כי לניקס "יש עניין רב באירווינג", אולם הם לא מוכנים לדון על טרייד שיכלול את קריסטאפס פורזינגיס, הנכס הכי חשוב של המועדון בשנים הקרובות. הם כן מוכנים להעביר את כרמלו אנתוני ובחירות דראפט עתידיות, כולל בחירות סיבוב ראשון, אולם ספק אם קליבלנד תסכים לקבל תמורה נמוכה כל כך עבורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (ימין) עם קיירי אירווינג. AP
קרע ביחסים? לברון ואירווינג/AP

* ובזמן שקליבלנד מחפשת את עצמה, אחת היריבות הבולטות שלה במזרח, וושינגטון, ממשיכה להראות עד כמה רציניות הכוונות שלה. הלילה ג'ון וול חתם לארבע עונות נוספות בחוזה "סופר-מקס" במסגרתו ירוויח 170 מיליון דולר החל מ-2019, עד 2023. וול היה חתום על חוזה לשתי עונות נוספות עם שכר כולל של 37 מיליון דולר, אבל הוויזארדס הקדימו תרופה למכה והאריכו את חוזהו כבר עכשיו. מוקדם יותר הקיץ הוויזארדס השוו את ההצעה של ברוקלין על אוטו פורטר בסך 106 מיליון דולר לארבע שנים.

וול מדבר על ההחלטה להאריך את חוזהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully