וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הפועל באר שבע: לודוגורץ ניצחה 0:1 את צסק"א סופיה

ארבעה ימים לפני שהיא מגיעה לישראל, האלופה הבולגרית פתחה עונה בליגה עם ניצחון חוץ משער של מיסיג'אן (49). שער לחמד ובישול לכיאל ב-0:6 של ברייטון, בישול לדאבור בניצחון זלצבורג

תומר חמד שחקן ברייטון (מימין) חוגג עם חבריו. רויטרס
משחק הכנה נוח. תומר חמד לאחר הבקעת השער/רויטרס

תומר חמד כבש הערב (שבת) במשחק הכנה של ברייטון, שהביסה 0:6 את קרולי טאון מהליגה הרביעית, אותה מאמן שחקן העבר האוסטרלי הארי קיוול. החלוץ הישראלי פתח בהרכב יחד עם בירם כיאל, שכבר בדקה הרביעית בישל לסולי מארץ' את השער הראשון של העולה החדשה לפרמיירליג. צמד שחקני הרכש מאינגולשטאדט, מרקוס זוטנר ופסקל גרוס, שיתפו פעולה בשער השני אותו כבש גרוס בבעיטה מהאוויר בדקה ה-30. על השער השלישי היה חתום חמד, שבדקה ה-38 הגיע ראשון לכדור שחזר מהקורה אחרי ניסיון של מארץ'. ג'יימי מרפי הסקוטי הוסיף את הרביעי בחלוף שתי דקות. שני הישראלים יצאו בהפסקה, כשלאחריה הבלם קונור גולדסון נגח את החמישי בדקה ה-67 וגלן מארי חתם בדקה ה-78.

* יריבתה של הפועל באר שבע בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, לודוגורץ, פתחה את העונה בליגה הבולגרית. האלופה עשתה את זה עם 0:1 במשחק חוץ קשה מול צסק"א סופיה כשווירג'יל מיסיג'אן ההולנדי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-49. לודוגורץ תשחק במשחק הראשון מבין שניים מול הפועל באר שבע ביום רביעי הקרוב באצטדיון טרנר.

* מונס דאבור בישל את השער השני ב-0:2 של רד בול זלצבורג על וולפסבורגר במחזור הפתיחה של הליגה האוסטרית. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות, ובדקת הסיום הכין ליפני טקומי מינאמינו את השער השני במשחק החוץ. ריינהולד יאבו כבש את הראשון.

* אלמוג כהן חזר למגרשים עם 20 דקות כמחליף ב-0:2 של אינגולשטאדט במשחק הכנה מול נאנט הצרפתית, אותה מאמן קלאודיו ראניירי. שטפן קוטשקה, החלוץ בן ה-28 שהגיע מדינמו דרזדן, כבש בדקה ה-46 ואלפרדו מוראלס הכפיל בדקה ה-60. הקשר הישראלי שהתאושש מניתוח, נכנס בדקה ה-70.

* מרואן קבהא פתח בהרכב מאריבור, אך נאלץ לצאת כבר בדקה ה-19 בגלל פציעה במשחק החוץ מול העולה החדשה טריגלאב במחזור השני בליגה הסלובנית. המארחת הובילה 0:2 עד לדקה ה-71, אך אז יסמין מסאנוביץ' צימק, לפני שדמיאן בוהאר (86) ומרקוס טבארס (88) הפכו ל-2:3. מאריבור עם שש משש בליגה.

* בן רייכרט לא נכלל בסגל של זולטה וארחם, שהפסידה 2:1 לאנדרלכט בסופרקאפ הבלגי.

עוד בנושא:

ביברס נאתכו ציין את משחקו ה-100 בצסק"א מוסקבה, שהפסידה בדרבי ללוקומוטיב
דיווח באנגליה: רדינג מליגת המשנה הציעה לברייטון 4 מיליון ליש"ט על תומר חמד
מחמאות לעומרי אלטמן ביוון: "בינתיים מדובר בהפתעה נעימה"

ג'ונתן קאפו שחקן לודוגורץ. רויטרס
יגיעו לבאר שבע במצב רוח טוב. שחקני לודוגורץ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully