וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לעומרי אלטמן ביוון: "בינתיים מדובר בהפתעה נעימה"

הקשר ההתקפי שוב כבש במשחק אימון של פנאתינייקוס: "הוא מהיר עם הכדור, טוב במעברים ומצליח למצוא את הרשת". אלטמן עצמו אמר: "אני נהנה מתמיכת האוהדים, עכשיו רוצה להחזיר להם"

צילום מסך

בווידאו: תקציר הניצחון של פנאתינייקוס, כולל השער של אלטמן

עומרי אלטמן ממשיך להציג יכולת משכנעת במשחקי ההכנה של פנאתינייקוס ואתמול (חמישי) כבש שער שני, הפעם בניצחון 1:2 על אלקמאר. זה היה משחק האימון האחרון של פאו לפני שהיא פותחת רשמית עם עונת 2017/18; בשבוע הבא נגד גבאלה במוקדמות הליגה האירופית.

התקשורת היוונית לא יוצאת מגדרה בנוגע למשחקי אימון, אבל הפרשנים ציינו הבוקר את שיתוף הפעולה הטוב בין אלטמן שמשחק מאחורי החלוץ, לגיירמו מולינס שמשחק מלפניו והגיע בעצמו לפני כמה שבועות. טאסוס ניקולופולוס הוסיף ב-SPORT-FM: "בינתיים אלטמן הוא הפתעה נעימה. הוא הבין מהר מאוד מה המאמן רוצה ממנו. הוא מהיר עם הכדור, טוב במעברים ומצליח למצוא את הרשת".

"היה לנו משחק טוב, אבל בשבוע הבא זה יהיה סיפור שונה", אמר אלטמן, ששיחק אתמול בפעם הראשונה באצטדיון אפוסטולוס ניקולאידיס, "הרגשתי מצוין באצטדיון הביתי, כיף לקבל את התמיכה של האוהדים. אני צריך להמשיך לשחק טוב כדי להחזיר להם. גבאלה? אני לא מכיר אותם טוב, אבל אם הם הגיעו לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, מדובר בקבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully