וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד/באר טוביה מנסה לצרף את הפורוורד פט קלאת'ס

22.7.2017 / 16:18

האמריקאי (31, 2.08) שזכה בעברו באליפות תחת בראד גרינברג במכבי חיפה, קיבל פנייה מהקבוצה החדשה של המאמן. קלאת'ס שיחק אשתקד בפנאתנייקוס וקאנטו, ומחזיק בכמה הצעות נוספות

שחקני מכבי חיפה פט קלאת'ס, ג'יימס תומאס. אדריאן הרבשטיין
בדרך חזרה לישראל? פט קלאת'ס/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה עשויה לבצע מהלך מעניין מאוד אם תצליח במאמציה לצרף את הפורוורד האמריקאי פט קלאת'ס, ששיחק תחת בראד גרינברג במכבי חיפה וזכה עם הירוקים באליפות. לוואלה! ספורט נודע כי אשדוד פנתה לקלאת'ס והגישה לו הצעה כספית, כשבמקביל כמה קבוצות נוספות מנהלות עמו מגעים. באשדוד מקווים להצליח להנחית אותו, אך לא ברור האם יוכלו לעשות זאת.

קלאת'ס (31, 2.08) רשם בעונת 2012/13 במדי מכבי חיפה 15.9 נקודות ו-9.1 ריבאונדים למשחק. לאחר מכן שיחק שלוש עונות במדי אסטנה הקזחית, ואת העונה שעברה פתח בפנתאנייקוס, בה שיחק בעבר, ובינואר עבר לקאנטו.

הסגל של אשדוד כולל נכון לעכשיו את הגארד האמריקאי סק הנרי שחתם לפני כשבוע. במועדון צפויים להשלים בקרוב את השארתו של הקפטן אדם אריאל לעונה נוספת. בין המועמדים להצטרף נמצאים נאור שרון, אלכס צ'וברביץ' והגארד קמרון לונג ששיחק אשתקד בראשון לציון.

בראד גרינברג שב הקיץ לכדורסל הישראלי לאחר שאימן בשנים האחרונות בליגה הרוסית ובליגה השנייה בטורקיה. הוא הגיע לראשונה לליגת העל בעונת 2012/13 למכבי חיפה של ג'ף רוזן והרים את הקבוצה לזכייה היסטורית באליפות. בעונה שלאחר מכן הוחלף בדני פרנקו ועבר לאמן את הפועל ירושלים, סיים את העונה בחצי גמר הפלייאוף וברבע גמר היורוקאפ.

עוד בנושא:

סוכמה העברת רפי מנקו להפועל תל אביב: הפועל ירושלים תקבל 150 אלף שקלים
ג'ייסון סיגרס חתם לשנתיים במכבי ראשון לציון
ג'ו אלכסנדר על סף סיכום בהפועל חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully