וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ממשיכה לחשוב בגדול: ג'ו אלכסנדר על סף סיכום

21.7.2017 / 22:15

אחרי גיא פניני ותמיר בלאט, הקבוצה המסקרנת של דן שמיר קרובה לצרף גם את הפורוורד (30, 2.03) המתאזרח שסיים את דרכו במכבי תל אביב. אם יחתום, אלכס צ'וברביץ' יעזוב, אולי לאשדוד

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל חולון נמצאת על סף סיכום עם המתאזרח ג'ו אלכסנדר ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב. הסגולים מנהלים עם אלכסנדר מגעים מזה מספר שבועות, כשבתחילה היה נראה כי הפערים בין הצדדים גדולים ולא יוכלו להגיע בסופו של דבר לכדי צירופו, אך ביממה האחרונה חלה התקרבות, ובחולון מקווים להשלים את העסקה ולצרפו. אם אלכסנדר אכן יצטרף, אלכס צ'וברביץ' יעזוב סופית, כשמכבי אשדוד היא המועמדת הבכירה לצרפו.

אלכסנדר (30, 2.03 מ') הגיע לישראל בתור זר באמצע עונת 2014/15 אחרי שחזר מפציעה ארוכה שהעמידה את קריירת המשחק שלו כולה בסכנה. בחצי עונה במדים הצהובים רשם 8.6 נקודות ו-3.5 ריבאונדים, אך הכישלון של מכבי תל אביב בפלייאוף הוביל את הקבוצה לשחררו והוא חתם במדי ססארי האיטלקית. במהלך תקופתו בישראל גילה אלכסנדר על שורשיו היהודים והחל בתהליך קבלת האזרחות, ובקיץ שעבר שב ליד אליהו כישראלי לכל דבר. ב-26 משחקי ליגה רשם 7 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף ירד ל-5.3 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

דן שמיר בונה עד כה הקיץ בהפועל חולון את אחת הקבוצות המרתקות שיש בליגת העל. השרידים היחידים מהעונה שעברה הם הקפטן שלומי הרוש והגארד טו הולוואי ואליהם הצטרפו גיא פניני, תמיר בלאט, חנן קולמן וטיישון תומאס.

עוד בנושא:

"יש לו הכל": עשרה דברים שלא ידעתם על ג'ונה בולדן, הרכש של מכבי תל אביב
יפתח זיו חתם בעירוני נהריה, היו"ר: "זו הצהרת כוונות"
רועי הובר מתקרב למכבי חיפה, אדם אריאל צפוי להישאר באשדוד

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר. קובי אליהו
היעד הבא. אלכסנדר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully