וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי הובר מתקרב למכבי חיפה, אדם אריאל צפוי להישאר באשדוד

21.7.2017 / 14:25

הגארד ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון צפוי להיכנס לנעליו של דיברתלומיאו. הקפטן של מכבי אשדוד מהעונה שעברה אמור להיות הישראלי הראשון בסגל של גרינברג, שמעוניין גם באלכס צ'וברביץ'

one

עונת המלפפונים בליגת העל בכדורסל צוברת תאוצה בימים האחרונים, ושני שחקנים נוספים שנמצאים על המדף צפויים בקרוב לסגור בקבוצותיהם. רועי הובר, שבתחילת הקיץ אמור היה להישאר בהפועל חולון, ולאחר הגעת תמיר בלאט יושאל מהפועל ירושלים לקבוצה אחרת, צפוי לסגור את תנאיו במכבי חיפה. הירוקים הבינו כבר לפני מספר שבועות כי יפתח זיו לא יצטרף אליהם ובחנו את שוק השחקנים, ובימים האחרונים פנו אל הובר ונציגיו, והציעו לו להחליף את ג'ון דיברתולומיאו שעבר למכבי תל אביב. הובר צפוי לסגור את תנאיו באופן סופי עם סיום משחקי נבחרת העתודה.

מי שדווקא יישאר בקבוצתו הוא קפטן מכבי אשדוד בעונה שעברה, אדם אריאל. הגארד-פורוורד שהגיע לאשדוד אחרי חצי עונה בהפועל חולון, רשם עונה די טובה עם 6.4 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק, אלא ששתי פציעות, הראשונה בחצי גמר גביע המדינה והשנייה במפרק הירך שבעקבותיה עבר ניתוח, גמרו לו את העונה. במועדון סגרו את תנאיו של אריאל, והוא יחתום לעונה נוספת.

אריאל יהיה הישראלי הראשון שחותם בקבוצה של בראד גרינברג ודני גוט, שבינתיים צירפו רק את הגארד האמריקאי סק הנרי, ששיחק בעונה שעברה בגראבלין הצרפתית. במועדון מעוניינים לצרף את הסנטר אלכס צ'וברביץ', שזכה באליפות תחת גרינברג במכבי חיפה.

עוד בנושא:

יחזור לעיר היין? מכבי ראשון לציון פתחה במגעים להחזרת כריס רייט
יפתח זיו צפוי לחתום בעירוני נהריה
הפועל חולון: טו הולוואי חתם לעונה נוספת

אדם אריאל שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
הקפטן צפוי להישאר. אדם אריאל/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully