וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'ייסון סיגרס חתם לשתי עונות

22.7.2017 / 9:52

חיזוק זר ראשון לקבוצה של שמוליק ברנר: הגארד ששיחק בשנתיים האחרונות בגלבוע/גליל והצטיין בעונה שעברה העדיף להצטרף לכתומים. מאמצים לסגור עם כריס רייט ששיחק בקבוצה לפני שנתיים

צילום מסך

מכבי ראשון לציון החתימה אמש (שישי) את הגארד האמריקאי ג'ייסון סיגרס לשנתיים הבאות. הגארד היה על הרדאר של לא מעט קבוצות בשבועות האחרונים כולל של קבוצתו בשנתיים האחרונות גלבוע/גליל, אך הצעתה של ראשון לציון הייתה הטובה ביותר. לאחר שלא נבחר בין חמישי לשישי בדראפט הקוריאני, האיץ את המגעים לחתימה. במהלך הלילה אף נפרד בפוסט באינסטגרם מקבוצתו לשעבר.

סיגרס (31, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת אלבני בניו יורק וברקורד שלו תקופה מרשימה מאוד בצרפת. את הקריירה החל בבאקן ברס הדנית, ואחרי עונה אחת בליגה השוויצרית הגיע לראשונה לצרפת ורשם קדנציות בליל ולרואן. סיגרס נבחר פעמיים לשחקן השנה בליגה השנייה, ואחרי שבלט בעונת 2012/13 בליל, הצטרף לשטרסבורג שנלחמה על האליפות ורשם 10.5 נקודות בממוצע למשחק. בעונת 2013/14 רשם 26.1 נקודות למשחק בבולזק מהליגה השנייה, ובעונה לאחר מכן המשיך לסנט קווטין.

בקיץ 2015 עזב את צרפת והצטרף לגלבוע/גליל בליגה הלאומית ותרם 19.7 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע. בפלייאוף השתפר ל-22.4 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק ועזר לצפוניים לעלות לליגת העל. אשתקד היה סיגרס מהפתעות העונה בליגת העל, נבחר לשחקן השישי של העונה ורשם 17.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

במקביל בעיר היין מנסים לסגור את עסקת צירופו של כריס רייט, ששיחק בקבוצה לפני שנתיים. עד כה חתומים בקבוצה סיגרס, הקפטן ניצן חנוכי, הגארדים אבי בן שימול ועודד ברנדווין והסנטר עידן זלמנסון.

ג'ייסון סיגרס שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
מדרים. סיגרס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully