וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעימי חתם לשנתיים בפורלי האיטלקית

20.7.2017 / 20:02

הגארד הישראלי (31, 1.88) העדיף להשאר בליגה השנייה באיטליה על פני הצעה מקאזרטה שנמצאת במצב כלכלי לא פשוט: "לא מובן מאליו שקבוצה בחו"ל מחתימה שחקן ישראלי כזר שלה לשנתיים". ירוויח 300 אלף יורו

שחקן עירוני נס ציונה יובל נעימי. לירון מולדובן
נשאר באירופה. נעימי/לירון מולדובן

יובל נעימי ממשיך את הקריירה האירופית שלו באיטליה. הרכז הישראלי חתם היום (חמישי) על חוזה לשנתיים בקבוצת פורלי מהליגה השנייה במדינה, אחרי שאשתקד שיחק במדי קבוצת סקאפטי מאותה הליגה. לנעימי, שירוויח 300 אלף דולר לאורך החוזה, היתה אפשרות לחזור לישראל, או להישאר באיטליה, כשמספר קבוצות מהליגה הראשונה גם כן גיששו אצלו והוא אף נפגש שלשום עם נציגי קאזרטה מהליגה הראשונה, אך בשל המצב הכלכלי הלא ברור של הקבוצה, העדיף את פורלי.

"שמח להצטרף למועדון עם מסורת של אולם מלא בחמשת אלפים אוהדים", אמר נעימי. "לא מובן מאליו שקבוצה בחו"ל מחתימה שחקן ישראלי כזר שלה לשנתיים".

נעימי (31, 1.88 מ') הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, ששיחק בליגה הראשונה במדי מ.כ גבעת שמואל, אליצור אשקלון, הפועל ירושלים, מכבי תל אביב, הפועל אילת, בני הרצליה ועירוני נס ציונה. בין לבין שיחק עונה אחת במדי קבוצת דינמו מוסקבה האזורית. אחרי שירד עם נס ציונה לליגה הלאומית החליט לחתום בסקאפטי, והיה אחד השחקנים המובילים בקבוצה עם 15.7 נקודות ו-7.5 אסיסטים למשחק.

פורלי נכשלה העונה בנסיונות שלה להצטרף לליגה הראשונה באיטליה, לאחר שבעונת 2015/16 הגיעה עד גמר הפלייאוף של הליגה השנייה. את הקבוצה מאמן ג'ורג'יו ואלי המקומי, ומשחק בה שחקן נוסף עם עבר בליגת העל, המתאזרח דן דילייגרו שחתם בגלבוע/גליל אך קרע את הרצועה הצולבת לפני תחילת העונה.

עוד בנושא:

פוטיס קציקאריס: "אעשה הכול כדי להפוך את הפועל ירושלים לגדולה יותר"
אכזבה למכבי חיפה: גרגורי ורגאס הודיע לקבוצה שהוא עוזב
עידן אבשלום: "לא ניסיתי להשתלט על הפועל אילת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully