וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "אעשה הכול כדי להפוך את הפועל ירושלים לגדולה יותר"

20.7.2017 / 18:20

אלופת המדינה הציגה את המאמן היווני בן ה-50 כמחליפו של סימונה פיאניג'אני, לאחר שחתם על חוזה לשלוש עונות: "אנחנו מאמינים שיש לנו סגל מספיק טוב כדי להתחרות ביורוקאפ עד הסוף"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אלופת המדינה בכדורסל, הפועל ירושלים, הציגה היום (חמישי) את מאמנה החדש פוטיס קציקאריס. המאמן היווני המוערך בן ה-50 שחתם לשלוש עונות בשורות האלופה, הגיע בעבר לגמר היורוקאפ עם בילבאו בעונת 2013, ויקווה להוביל את האדומים להישגים בזירה המקומית ובאירופה.

גיא הראל הודיע בפתיחת מסיבת העיתונאים כי ירושלים ממשיכה את הסכם ההתקשרות עם בנק יהב לשלוש שנים נוספות. כמו כן, מודי מאור ימשיך כעוזר המאמן.

מאמן הפועל ירושלים פוטיס קציקאריס. יוסי ציפקיס
רוצה להצליח בבירה. פוטיס קציקאריס/יוסי ציפקיס

מאמן האדומים פוטיס קציקאריס: "אני שמח מאוד ונרגש מאוד להיות כאן, להיות חלק מההתקדמות של המועדון האמביציוני הזה ולהיות חלק מהמשפחה הזו ומהחזון שיש למועדון הזה. בשבילי, הדבר הכי חשוב הוא למצוא את הכימיה הנכונה. זה קריטי. אורי אלון וגיא הראל שמנהלים את המועדון מחזיקים באותו חזון כמוני לגבי מה שצריך לעשות כדי להפוך את המועדון הזה לגדול יותר. אני אוהב מאוד איך הפועל ירושלים חושבת לגבי העתיד. אנחנו חייבים לחשוב עכשיו על ההווה. כולם שואלים אותי מה המטרה של העונה, רק קוסם יכול לענות על זה. אנחנו עדיין בשלב מוקדם, נעבוד כמו אלופים בכל יום. עשיתי את זה בכל מקום שבו עבדתי.

"אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי להמשיך לגדול. אני רוצה לאחל בהצלחה לחבר שלי ארז אדלשטיין בהצלחה, כמו גם לחמשת השחקנים שלנו שם. אנחנו נבנה קבוצה חזקה, טוב שיש לנו המשכיות בקבוצה. אנחנו עובדים ביחד, אנחנו זקוקים גם למזל כדי למצוא את השחקנים הנכונים. ננסה לבנות קבוצה חזקה בהרבה מזאת שהייתה בעונה שעברה. האוהדים יראו. הקבוצה עשתה עונה טובה בעונה החולפת, זכתה באליפות והשיגה הישג יפה ביורוקאפ. חשוב שנשמור על המשכיות. לכל קבוצה בעולם יש חסרונות, אפילו לגולדן סטייט. אתה תמיד מנסה לראות איפה אתה יכול להשתפר גם אחרי ניצחונות ואפילו אליפויות. אם תהיה לנו הזדמנות להחתים שחקן ברמה גבוהה כדי שיהיו לנו יותר אפשרויות במשחק שלנו, אז נעשה את זה. אנחנו מאמינים שיש לנו סגל מתאים כדי ללכת עד הסוף ביורוקאפ.

"בשנה שעברה הייתה לי ההזדמנות לאמן בליגה הטובה ביותר באירופה, בספרד. קשה להתחרות בליגה הזו. עבדתי עם כוכבים גם בנבחרת יוון. חוץ מהחלק המקצועי, אתה צריך גם להיות קרוב לשחקנים שלך. אני צריך ללמוד ולהכיר את השחקנים שלי כדי שאוכל לסמוך עליהם בשלבים מסוימים של המשחק. יש לנו חוקים כקבוצה וכולם צריכים לכבד אותם. בשבילי, הקבוצה עושה את השחקנים ולא להפך".

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל אמר: "הייתה לנו עונה נהדרת, מה שעשינו זה לשפר משמעותית את הארגון ובסיס הקהל. המאמן פיאניג'אני, לו אנחנו רוצים להודות על מה שתרם למועדון, הייתה לנו פגישה עם קציקאריס בספרד. לפני הפגישה, במהלך הפגישה ומיד אחריה ההחלטה שלנו התקבלה שהוא המאמן הנכון בשבילנו לשלוש השנים הבאות. ההרגשה הייתה הדדית ויומיים או שלושה לאחר מכן הוא כבר סיכם והתחיל לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully