וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה למכבי חיפה: גרגורי ורגאס הודיע לקבוצה שהוא עוזב

20.7.2017 / 17:55

למרות שלאורך כל הקיץ שידר הגארד מסרים לפיהם יישאר, הוא ככל הנראה קיבל הצעה מליגה בכירה באירופה וצפוי להיפרד מהירוקים. בחיפה מחפשים גארד ישראלי, יפתח זיו ממשיך להיות המועמד המוביל

one

אכזבה גדולה למכבי חיפה. ראשי המועדון קיבלו אמש (רביעי) הודעה מהגארד גרגורי ורגאס, ששיחק בקבוצה בשנה וחצי האחרונות, כי למרות ההצעה שהגישו לו, הוא מעדיף לשחק בעונה הבאה באחת הליגות הבכירות של אירופה.

בחיפה מעריכים כי ורגאס קרוב לסגירה בקבוצה באחת מהליגות החזקות של היבשת וכי ניסיונות השכנוע שלהם לא צפויים לעזור. רק לפני שבוע היו בחיפה מאוד אופטימיים לגבי השארותו של ורגאס, שהעביר לאורך כל הקיץ מסרים חיוביים. ככל הנראה, הצעה קוסמת אחת טרפה את כל הקלפים בעניינו.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוזב, כנראה לליגה בכירה יותר. ורגאס/ברני ארדוב

ורגאס (31, 1.80) היה שם מוכר בכדורסל בדרום אמריקה בכלל ובונצואלה בפרט עד שהצטרף לירוקים בקיץ 2015 ורשם עונה נהדרת עם 13.9 נקודות, 6.4 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים למשחק. ההצלחה זיכתה אותו בחוזה בנאנסי הצרפתית, אך אחרי מספר חודשים הוא עזב וחזר למכבי חיפה אותה הוביל לגמר סל עם 15.4 נקודות, 6.8 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים למשחק. בגמר נגד ירושלים התפוצץ ורגאס עם 30 נקודות, אך לא עזר לקבוצתו לזכות באליפות.

בחיפה ממשיכים לחפש אחר גארד ישראלי לחיזוק הסגל. המועמד המוביל הוא עדיין יפתח זיו, שקיבל הצעה כספית לפני כמה שבועות אך טרם בחר לעצמו קבוצה לעונה הבאה. גם עירוני נהריה והפועל אילת מעוניינות בו. אם זיו לא יגיע לחיפה, המועמדים האחרים של המועדון הם ניב ברקוביץ', נאור שרון ורועי הובר, שחקן נבחרת העתודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully