וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שלחה טיוטת חוזה לג'ונה בולדן, שעל סף חתימה

19.7.2017 / 22:54

הצהובים קרובים לסיכום עם הפורוורד האוסטרלי, שנבחר בדראפט האחרון על ידי פילדלפיה ושייך לכוכב האדום בלגרד, אחרי שהגיעו להבנות מול קבוצתו. אם יצטרף, יהיה שחקן הרכש השמיני של הקבוצה

AP

מכבי תל אביב נמצאת על סף חתימה עם הפורוורד האמריקאי ג'ונה בולדן ששיחק בעונה שעברה בכוכב האדום בלגרד. הצהובים התרשמו מיכולותיו של השחקן בליגת הקיץ בלאס וגאס, אחרי שנבחר בדראפט על ידי פילדלפיה, והחלו במגעים מתקדמים עמו כבר בעת השהות בוגאס. בולדן שייך לכוכב האדום, ובמכבי ניהלו בימים האחרונים מגעים עם הקבוצה הסרבית כדי להעביר לשורותיה את השחקן, ובין הצדדים קיימות הבנות על המעבר. הצהובים העבירו טיוטת חוזה לשחקן האוסטרלי, והוא צפוי לחתום ולהצטרף לקבוצה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: דשון תומאס חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת
מכבי תל אביב פנתה לדשון תומאס ונוטה לשחרר את קווינסי מילר
פייר ג'קסון חתם לעונה במכבי תל אביב

שחקן פילדלפיה 76' ג'ונה בולדן. AP
המצטרף החדש לקו הקדמי? בולדן/AP

בולדן (21, 2.08 מ'), אתלט גדול שמסוגל גם לקלוע מחוץ לקשת, נולד באוסטרליה ושיחק עונה אחת במכללת דיוק - 2015/16 - בה העמיד ממוצעים של 4.6 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק. בסיומה שלא להמשיך לעונה נוספת ועבר ל-FMP בלגרד הסרבית, בה העמיד ממוצעים של 12.9 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק. בקיץ הנוכחי חתם לשנתיים בכוכב האדום בלגרד, ו-12 ימים לאחר מכן נבחר במקום ה-36 של דראפט ה-NBA על ידי פילדלפיה. בליגת הקיץ הנוכחית רשם בשורות הסיקסרס ממוצעים של 10 נקודות ו-5.3 ריבאונדים לערב.

אם בולדן אכן יחתום הוא יהפוך לשחקן הזר הרביעי שחותם הקיץ בשורות הצהובים ושחקן הרכש השמיני. עד כה צירפה הקבוצה של נבן ספאחיה את מייקל רול, פייר ג'קסון ודשון תומאס הזרים ואת הישראלים ג'ון דיברתולומיאו, אלכס טיוס, ג'ייק כהן וכרם משעור. בולדן צפוי לעבור ל-NBA בעונה הבאה כשייתכן שמכבי תל אביב תקבל עליו פיצוי כספי, אך שהכסף שתעביר לכוכב האדום בלגרד יחזור אליה במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully